Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Visual voicemail

wat is het verschil tussen visual voicemail en visual voicemail pro ?

0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: Visual voicemail

@Totem  schreef:
@Totem  schreef:

Hey hey, 

Heb een aantal weken geleden de Visual voicemail geactiveerd. Vandaag een paar gemiste oproepen gehad die een voicemail hadden ingesproken. Maar ik moet zelf nog naar mijn voicemail bellen om deze te kunnen beluisteren. 

Iemand die mij hiermee kan helpen? 

Ugh @Chacha1992,

@Cdt24801, geeft inderdaad goed ideën

Vergeet ook niet dat de visual voicemail werkt enkel met toestellen die de android 8.1 update hebben.
Totem's zonnegroeten,

Totem

@Totem Waar blijft mijn update voor de Nokia 5? Al bijna 8 maanden verder en nog altijd complete stilstand... Graag een update aub.

Ugh @Converted,
Heb je al contact met Nokia gehad hierover? Is je Nokia 5 op androïd 8.1 ?

Totem's zonnegroeten,

Totem

Nokia verwijst naar jullie... Toestel zit zelfs al op android 9. Maar als jullie niets doen of doorsturen, ja dan kan het nooit werken e.

Ik heb een ander probleem dat ook al 2 maanden aanhoudt. Blijkbaar de nieuwe manier van klanten benaderen bij Orange. Zelfs het social media team is gehalveerd met enorme wachttijden als gevolg.

Ugh @Converted,

Je visual voicemail zou moeten werken :s

Neem zeker contact op met de webcare tribe zodat ze je gegevens doorgeven aan de betrokken dienst.

@Bulck, met de pro voicemail heb je meer vordelen dan de normale voicemail, ontdek deze hier.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

Re: Visual voicemail

Ik heb ook al op alle mogelijke manieren geprobeerd om dit te activeren, zonder succes. Eerst verplicht Orange iedereen om een voicemail te gebruiken met het nieuwe abonnement, en dan krijg ik de visual voicemail weer niet actief. Ik begin stilaan genoeg te krijgen van dit amateuristische gedoe.

Ik heb Android 8.1 dus het moet gewoon werken. Punt.

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Visual voicemail


@Anonymous  schreef:

Ik heb ook al op alle mogelijke manieren geprobeerd om dit te activeren, zonder succes. Eerst verplicht Orange iedereen om een voicemail te gebruiken met het nieuwe abonnement, en dan krijg ik de visual voicemail weer niet actief. Ik begin stilaan genoeg te krijgen van dit amateuristische gedoe.

Ik heb Android 8.1 dus het moet gewoon werken. Punt.


Heb je de mogelijkheid op uw foon om VVM te activeren en werkt het niet of heb je gewoon de mogelijkheid niet?

In weet zo niet van buiten of android 8.1 hebben voldoende is. Welk merk en type foon heb je?

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

Re: Visual voicemail

Ik zie inderdaad de optie ook nergens staan. Samsung Galaxy J7 model 2016.

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Visual voicemail

@Anonymous 

Het eenvoudigste is om in de app "My Orange"  te gaan kijken naar "Tarief en opties" => "opties beheren". Indien Visual Voice Mail daar niet tussen staat is uw foon niet compatibel. Staat het daar wel, kun je het daar activeren.

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

Re: Visual voicemail

Dat is het vreemde. Daar heeft het altijd gestaan, en langs die weg heb ik het ook al 4 keer geprobeerd te activeren, ook nog een keer via de website en dan nog eens via een verkorte code (#...) die de telefonische klantendienst mij gegeven had.

Het is nooit gelukt, en nu staat het er in de app ondertussen ook niet meer bij.

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Visual voicemail


@Anonymous  schreef:

Dat is het vreemde. Daar heeft het altijd gestaan, en langs die weg heb ik het ook al 4 keer geprobeerd te activeren, ook nog een keer via de website en dan nog eens via een verkorte code (#...) die de telefonische klantendienst mij gegeven had.

Het is nooit gelukt, en nu staat het er in de app ondertussen ook niet meer bij.


In dat geval zou ik eens een berichtje via messenger sturen met de vraag of uw foon compatibel is.

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

Re: Visual voicemail


@Totem  schreef:
@Totem  schreef:
@Totem  schreef:

Hey hey, 

Heb een aantal weken geleden de Visual voicemail geactiveerd. Vandaag een paar gemiste oproepen gehad die een voicemail hadden ingesproken. Maar ik moet zelf nog naar mijn voicemail bellen om deze te kunnen beluisteren. 

Iemand die mij hiermee kan helpen? 

Ugh @Chacha1992,

@Cdt24801, geeft inderdaad goed ideën

Vergeet ook niet dat de visual voicemail werkt enkel met toestellen die de android 8.1 update hebben.
Totem's zonnegroeten,

Totem

@Totem Waar blijft mijn update voor de Nokia 5? Al bijna 8 maanden verder en nog altijd complete stilstand... Graag een update aub.

Ugh @Converted,
Heb je al contact met Nokia gehad hierover? Is je Nokia 5 op androïd 8.1 ?

Totem's zonnegroeten,

Totem

Nokia verwijst naar jullie... Toestel zit zelfs al op android 9. Maar als jullie niets doen of doorsturen, ja dan kan het nooit werken e.

Ik heb een ander probleem dat ook al 2 maanden aanhoudt. Blijkbaar de nieuwe manier van klanten benaderen bij Orange. Zelfs het social media team is gehalveerd met enorme wachttijden als gevolg.

Ugh @Converted,

Je visual voicemail zou moeten werken :s

Neem zeker contact op met de webcare tribe zodat ze je gegevens doorgeven aan de betrokken dienst.

@Bulck, met de pro voicemail heb je meer vordelen dan de normale voicemail, ontdek deze hier.

Totem's zonnegroeten,

Totem


@Totem Is het dan bevestigd dat het zou moeten werken op een Nokia 5 met android 9??? Kan u dit nog eens navragen... Want hier werkt het niet.

0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: Visual voicemail

@Totem  schreef:
@Totem  schreef:
@Totem  schreef:

Hey hey, 

Heb een aantal weken geleden de Visual voicemail geactiveerd. Vandaag een paar gemiste oproepen gehad die een voicemail hadden ingesproken. Maar ik moet zelf nog naar mijn voicemail bellen om deze te kunnen beluisteren. 

Iemand die mij hiermee kan helpen? 

Ugh @Chacha1992,

@Cdt24801, geeft inderdaad goed ideën

Vergeet ook niet dat de visual voicemail werkt enkel met toestellen die de android 8.1 update hebben.
Totem's zonnegroeten,

Totem

@Totem Waar blijft mijn update voor de Nokia 5? Al bijna 8 maanden verder en nog altijd complete stilstand... Graag een update aub.

Ugh @Converted,
Heb je al contact met Nokia gehad hierover? Is je Nokia 5 op androïd 8.1 ?

Totem's zonnegroeten,

Totem

Nokia verwijst naar jullie... Toestel zit zelfs al op android 9. Maar als jullie niets doen of doorsturen, ja dan kan het nooit werken e.

Ik heb een ander probleem dat ook al 2 maanden aanhoudt. Blijkbaar de nieuwe manier van klanten benaderen bij Orange. Zelfs het social media team is gehalveerd met enorme wachttijden als gevolg.

Ugh @Converted,

Je visual voicemail zou moeten werken :s

Neem zeker contact op met de webcare tribe zodat ze je gegevens doorgeven aan de betrokken dienst.

@Bulck, met de pro voicemail heb je meer vordelen dan de normale voicemail, ontdek deze hier.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Is het dan bevestigd dat het zou moeten werken op een Nokia 5 met android 9??? Kan u dit nog eens navragen... Want hier werkt het niet.

Ugh @Converted,

Dit is inderdaad bevestigd ! Je mag de technische dienst ook via webcare op sociale media contacteren.
Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen