Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-05-20 13h30
Antwoorden: 1 antwoord
Hoi
ik heb geprobeerd om de visual voicemail te installeren. Maar het word maar niet geactiveerd. Er staat wel op dat je moet opletten dat je dit niet 2 keer mag activeren. Ik vrees dat ik dit perongeluk heb gedaan. Kan ik deze dan niet meer activeren ? Weet iemand hier een oplossing voor?
@Danaecollier ik denk dat dit op dit moment automatisch geactiveerd wordt wanneer je de gewone voicemail actief zet. Dit is ook de eerste stap die je dient te doen voor de visual voicemail actief is. Vroeger deed je dit in de klantenzone maar die optie is er op dit moment niet.
Bel de 5555 en activeer je voicemail. Bel dan eens naar je zelf en hang op wanneer je de voicemail hoort en kijk op je gsm toestel of er niet ergens een bericht op komt die je zo kan beluisteren , zonder naar de voicemail te bellen. Bij een Iphone staat dit bijvoorbeeld rechts onderaan als je op Telefoontje drukt.
Moest dat niet lukken of het zou niet actief zijn dan kan je de klantendienst eens bellen. Maar mijn vermoeden is dat het automatisch geactiveerd wordt op de moment dat je je eigen voicemail activeerd.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |