annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual voicemail

Topic gestart op: 19-12-19 22h49

Antwoorden: 13 antwoorden

T1
Gewaardeerd verkenner

Visual voicemail

OPGELOST

Waarom kan ik visual voicemail niet gebruiken op mijn S10+?

Zou bij tarief en opties moeten staan volgens in de app volgens Orange. Dit is bij mij niet het geval. 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@T1  juist de link klopt .

U opent de klantenzone ---- mijn tarief plan -----opties en diensten activeren ------ op die pagina iets naar beneden gaan naar oproepen , deze open vouwen en u ziet visual voicemail staan.Daar het vakje aanvinken en het is geactiveerd. Binnen de 24 uur kan u de optie gebruiken u krijgt namelijk een sms. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Venkel
Gewaardeerd verkenner

Merci voor je uitleg wist niet waar ik die visual voicemail vond! Nu dus wel 🥰

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Venkel  schreef:

Merci voor je uitleg wist niet waar ik die visual voicemail vond! Nu dus wel 🥰


Da's graag gedaan hè 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Pocari
Aspirant verkenner

Ik bedoelde eigenlijk, ik heb het geactiveerd in de Orange app, dan kreeg ik een sms met de info "Bienvenue/Welkom: Configurez votre Voice Mail en appelant le "5555". Om uw Voice Mail te configureren, bel naar "5555". Gratuit en Belgique/Gratis in Belgie" (dus geen sms van, hey je hebt een voicemail) 

Daar heb ik naar gebeld dan het nr maar het zei niets meer dan dat. 

Nu, ik heb wel in m'n telefoon app het voicemail tabje staan. Dus dan zou het moeten actief staan? Misschien beter gewoon eens testen. 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Pocari  schreef:

Ik bedoelde eigenlijk, ik heb het geactiveerd in de Orange app, dan kreeg ik een sms met de info "Bienvenue/Welkom: Configurez votre Voice Mail en appelant le "5555". Om uw Voice Mail te configureren, bel naar "5555". Gratuit en Belgique/Gratis in Belgie" (dus geen sms van, hey je hebt een voicemail) 

Daar heb ik naar gebeld dan het nr maar het zei niets meer dan dat. 

Nu, ik heb wel in m'n telefoon app het voicemail tabje staan. Dus dan zou het moeten actief staan? Misschien beter gewoon eens testen. 


Aha, OK, nu begrijp ik u. En dan weet ik ook wat het probleem is. Je hebt uw voicemail nog niet geconfigureerd. Dat is echter een voorwaarde voor Visual Voicemail om te kunnen functioneren.

Je gaat dus eerst eens naar 5555 moeten bellen en daar uw voicemail configureren. Dat kan heel makkelijk als je voor alle opties de standaard waarde aangeeft. Dan krijgt een beller een computerstem te horen die uw nummer voorleest en dan zegt van een boodschap in te spreken na de biep. Je kan uiteraard ook zelf een boodschap inspreken.

En ja, je kan het eens testen, zelfs met uw eigen telefoon ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen