annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual voicemail

Topic gestart op: 21-03-20 16h09

Antwoorden: 8 antwoorden

Sveke
Leidende verkenner

Visual voicemail

OPGELOST

Hallo iedereen

Zijn jullie tevreden over de visual voicemail? Ik twijfel om het te installeren...

Is het de moeite waard?

Grtjs Sveke 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Sveke 

Ook ik kan dat onderschrijven. Moesten ze het ooit afschaffen zou ik het heel hard missen. Niet dat ik zo dikwijls voicemail heb, maar het is ongelofelijk comfortabel en gebruiksvriendelijk.

Iets wat je bvb met VVM kunt dat je niet kan met de gewone VM: je ziet meteen hoeveel en van wie ze zijn en je kunt zelf meteen kiezen welke je wil horen. Je hoeft dus niet via het menu het rijtje af te gaan en naar de uitleg te luisteren en om te weten wie het is.

Het zijn geluidsbestandjes. Je kan ze opslaan, doorsturen, ... net zoals met gelijk welk geluidsbestand dat op je foon staat.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Diederikm
Gewaardeerd verkenner

Zeer zeker gemakkelijk.

Wel een vraag, kan je ze effectief ook verwijderen via visual voicemail of moet je bellen naar je voicemail ?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Diederikm  via visual voicemail kan je de berichten ook verwijderen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Sveke  ik heb het al een tijd in gebruik. Ben er tevreden over , als er bericht is zie ik dat direct staan en kan die direct afspelen. Geen sms meer van u heeft een voicemail bericht en dat elke keer weer. Nu direct afspelen op de gsm en niks bellen naar de voicemail. Kortom heel tevreden elke provider zou dat mogen maken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

In dezelfde minuut gepost @patrick2 Maar omdat je antwoord langer was beschouw ik je als eerste

Leden met de meeste pluimen