Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-05-20 12h33
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey Tribe.
Is het mogelijk om met een Tempo Giga herlaadkaart je nummer te wijzigen in hetzelfde account? Ik bedoel hiermee dus met behoud van je aantal jaren bij Orange. Een nieuwe herlaadkaart aanschaffen zou betekenen dat ik weer van 0 maanden start 🙂
Ps: ik had dit aan de klantendienst gevraagd maar ik krijg hier volledig de indruk dat ik meer online vind dan dat zij weten.
Groeten Stefan
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@StefanMsk ze weten je toch wel te vinden als het om marketing gaat. Zo ben ik lange tijd geleden eens uitgevallen tegen die van Proximus. Die belde altijd naar mijn partner , nooit mij om een gekke reden. Dus heb ik eens de telefoon gepakt en gezegd waar het op stond en sindsdien nooit meer gebeld. Daarbij heb ik op hun FB pagina heel groot geschreven dat ze de klanten niet moeten bellen. Als iemand klant wil worden gaat die persoon er zelf wel heen.
Wat ik er mee wil zeggen is dat ze je nummer toch wel achterhalen en je dan alsnog bellen. Kijk ook eens in je gsm dat je onbekende bellers niet kan ontvangen. Ik heb dat ook op mijn gsm staan en dat aangezet dus onbekende en anonieme bellers heb ik niet meer.
Dat laatste zinneke van @patrick2 is ook mijn advies dat ik u zou willen meegeven:
En zoals @patrick2 ook reeds aanhaalde, van nummer veranderen heeft niet veel zin. Vroeg of laat hebben ze u ook daar weer te pakken.
Beste @StefanMsk , @patrick2
Euhm, die vraag heb ik zelf nog nooit in de shop gekregen. Maar ik denk niet dat dit zomaar mogelijk is. Technisch gezien kan je wel naar een abonnement gaan van onbepaalde duur, nummer wijzigen en dan weer terug naar prepaid. Dan moet je wel opnieuw registreren enz. Normaal betaal je altijd op voorhand de factuur, dan zal dit eerst een factuur zijn van het abonnement en nadien een negatieve factuur van bijna hetzelfde.
Mocht ik een klant hebben in de winkel die dit specifiek vraagt zou ik eerder gewoon een nieuwe verkopen en intern vragen via mail om de voordelen manueel over te plaatsen.
Technisch gezien is het mogelijk maar dat is echt iets wat bijna niemand vraagt 😅
Hopelijk toch een degelijk antwoord op uw vraag.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Beste @StefanMsk , @patrick2
Euhm, die vraag heb ik zelf nog nooit in de shop gekregen. Maar ik denk niet dat dit zomaar mogelijk is. Technisch gezien kan je wel naar een abonnement gaan van onbepaalde duur, nummer wijzigen en dan weer terug naar prepaid. Dan moet je wel opnieuw registreren enz. Normaal betaal je altijd op voorhand de factuur, dan zal dit eerst een factuur zijn van het abonnement en nadien een negatieve factuur van bijna hetzelfde.
Mocht ik een klant hebben in de winkel die dit specifiek vraagt zou ik eerder gewoon een nieuwe verkopen en intern vragen via mail om de voordelen manueel over te plaatsen.
Technisch gezien is het mogelijk maar dat is echt iets wat bijna niemand vraagt 😅
Hopelijk toch een degelijk antwoord op uw vraag.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
@StefanMsk fijn dat je het zo opgelost hebt gekregen.
Fijne avond en fijn weekend .
Ga nooit in discussie met die mensen, dat helpt geen zier en ge gaat enkel uzelf erin opjagen. Gewoon opleggen. Niet laten uitpraten, niet proberen beleefd af te ronden. Opleggen.
Als klanten echt onbeleefd zijn in de shop dan durf ik best wel het volgende te zeggen:
Klant is koning maar een respectloze koning daar kijkt niemand naar op. 😉
Groeten,
Shop Medewerker
Tom