annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail kan niet meer uitgeschakeld worden met nieuwe tariefplan?

Topic gestart op: 12-03-20 12h23

Antwoorden: 53 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Voicemail kan niet meer uitgeschakeld worden met nieuwe tariefplan?

OPGELOST

Ik ben een paar dagen geleden overgeschakeld van Koala naar Go Plus. Sindsdien staat mijn voicemail terug actief. Ik heb een hekel aan voicemail en wil dit dus terug uitschakelen, maar op de klantendienst vertelt men mij dat dit niet meer mogelijk is met het nieuwe tariefplan?

Dit is toch belachelijk?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

In ieder geval beweert de klantendienst dat dit onmogelijk is. Ik zal straks nog eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg. In callcenters werken vaak niet de meest werklustige mensen...


Probeer anders eens via messenger of twitter. Dubbel voordeel; je hoeft niet aan de lijn te blijven wachten en luisteren naar vervelende muziek, maar bovendien hebben die mensen dan de tijd om grondig onderzoek te doen en met collega's te overleggen.

Meestal zijn die antwoorden wel goed. het kan wel zijn dat je een dag of twee geduld moet hebben.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

53 ANTWOORDEN 53
lupopolly
Gewaardeerd verkenner

Kleine update... Net terug een antwoord gekregen via messenger:

Inderdaad, deze kan niet gedeactiveerd worden.  Een klant die geen voicemail had, zal deze opnieuw moeten instellen, maar wordt automatisch geactiveerd, er is geen manuele manipulatie mogelijk zoals voordien.

Mijn excuses indien dit voor u een ongemak is

Dus het blijft volgens hen onmogelijk, wat mij opnieuw heel erg verbaast.

 

EVA017
Gewaardeerd verkenner

Ik kan hier niet bij... Ik wil ook mijn voicemail uitschakelen. Ik heb telefobie : bel niet graag en neem ook niet graag (onbekende nummers) op.
Alles verloopt hier via sms, whatsapp, mail, Messenger... tenzij hoogdringende zaken.

Voice-mail beluisteren is beetje hel, als ik het zo mag stellen. Dus ik doe dit nooit.
Probleem : mensen leuteren dat vol omdat ze er van uitgaan dat je wel luistert... en zo mis ik idd cruciale zaken.
Ik heb liever dat ze me terug bellen.

Het is in die mate een issue bij mij dat ik graag overweeg terug naar mijn vorige provider te gaan.
Waarom lukt het bij anderen wel en niet bij Orange? 
Verdienen ze centjes per ingesproken bericht? Omdat er dan connectie wordt gemaakt? Maar dat is toch op kosten van de beller zijn provider? 

Enfin... Ik probeer hier es de klantendienst te zoeken. Ik heb een LOVE en geen GO, dus mss nog mogelijk... 🙂

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@EVA017  dan ga ik je toch teleur stellen want ook de klantendienst schakelt de voicemail niet uit. Ook daar zijn al wat posten over geweest en die wijzen uit dat het niet kan blijkbaar de voicemail uitschakelen. Daarom heb ik het ook gevraagd dat het gaat via de klantenzone maar technisch wordt dat nu bekeken , heb antwoord gehad. 

Orange verdiend er niks aan als er op je voicemail iets gezegd wordt. 

Maar heb geduld en er wordt bekeken wat de mogelijkheden zijn en dan zal iedereen ook op de hoogte worden gebracht als er meer duidelijk is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


DrRobbe
Gewaardeerd verkenner

Hallo,

Ik zou ook heel graag de voicemail uitgeschakeld hebben.

Ik had dit via twitter aan de klantendienst gevraagd en zij hadden meegedeeld dat dit niet lukte maar dat ze wel de rinkeltijd maximaal konden zetten. Ik zei dat ze dat mochten doen.

Ondertussen probeerde ik te bellen naar ##61# om doorschakelen uit te schakelen (info gevonden op jullie website). Tot mijn verbazing werkte dit, mijn voicemail was uitgeschakeld en mijn gsm bleef minutenlang rinkelen zonder naar voicemail over te gaan.

Niet veel later kreeg ik natuurlijk antwoord van de klantendienst dat ze hun aanpassing uitgevoerd hadden en ging mijn gsm na 30 seconden terug over naar voicemail. Ik probeerde de ##61# code opnieuw en nu krijg ik het niet meer uitgeschakeld.

Ik vind dit heel erg vreemd, het kan dus blijkbaar wel uitgeschakeld worden, er moet dus blijkbaar toch een reden zijn waarom de orange medewerkers dit niet willen uitzetten, het is dus wel degelijk mogelijk.

Graag snel een oplossing hiervoor. Ik heb een maand geduld gehad (terwijl ik compleet onbereikbaar was!) om over te schakelen van Proximus naar Orange omdat jullie mijn simkaart niet geactiveerd kregen, en ik dacht dat alles nu in orde was, blijkbaar toch niet dus.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@DrRobbe  lees even mijn post die ik heb gemaakt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen