Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-03-20 12h23
Antwoorden: 53 antwoorden
Ik ben een paar dagen geleden overgeschakeld van Koala naar Go Plus. Sindsdien staat mijn voicemail terug actief. Ik heb een hekel aan voicemail en wil dit dus terug uitschakelen, maar op de klantendienst vertelt men mij dat dit niet meer mogelijk is met het nieuwe tariefplan?
Dit is toch belachelijk?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Anonymous schreef:
In ieder geval beweert de klantendienst dat dit onmogelijk is. Ik zal straks nog eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg. In callcenters werken vaak niet de meest werklustige mensen...
Probeer anders eens via messenger of twitter. Dubbel voordeel; je hoeft niet aan de lijn te blijven wachten en luisteren naar vervelende muziek, maar bovendien hebben die mensen dan de tijd om grondig onderzoek te doen en met collega's te overleggen.
Meestal zijn die antwoorden wel goed. het kan wel zijn dat je een dag of twee geduld moet hebben.
Ik meende nochtans dat het compleet afzetten (of terug activeren) enkel door de klantendienst kon gebeuren.
Aanpassen, dat kan je zelf.
Vergis ik mij dan echt daarin?
In ieder geval beweert de klantendienst dat dit onmogelijk is. Ik zal straks nog eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg. In callcenters werken vaak niet de meest werklustige mensen...
@Anonymous schreef:
Probeer anders eens via messenger of twitter. Dubbel voordeel; je hoeft niet aan de lijn te blijven wachten en luisteren naar vervelende muziek, maar bovendien hebben die mensen dan de tijd om grondig onderzoek te doen en met collega's te overleggen.
Meestal zijn die antwoorden wel goed. het kan wel zijn dat je een dag of twee geduld moet hebben.