annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail kan niet meer uitgeschakeld worden met nieuwe tariefplan?

Topic gestart op: 12-03-20 12h23

Antwoorden: 53 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Voicemail kan niet meer uitgeschakeld worden met nieuwe tariefplan?

OPGELOST

Ik ben een paar dagen geleden overgeschakeld van Koala naar Go Plus. Sindsdien staat mijn voicemail terug actief. Ik heb een hekel aan voicemail en wil dit dus terug uitschakelen, maar op de klantendienst vertelt men mij dat dit niet meer mogelijk is met het nieuwe tariefplan?

Dit is toch belachelijk?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

In ieder geval beweert de klantendienst dat dit onmogelijk is. Ik zal straks nog eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg. In callcenters werken vaak niet de meest werklustige mensen...


Probeer anders eens via messenger of twitter. Dubbel voordeel; je hoeft niet aan de lijn te blijven wachten en luisteren naar vervelende muziek, maar bovendien hebben die mensen dan de tijd om grondig onderzoek te doen en met collega's te overleggen.

Meestal zijn die antwoorden wel goed. het kan wel zijn dat je een dag of twee geduld moet hebben.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

53 ANTWOORDEN 53
jajest
Aspirant scout

ik ben klant bij edpnet (die orange netwerk gebruikt).

 

bij mij is het gelukt om de voicemail volledig uit te schakelen door MMI code  #002#
te gebruiken   (niet ##002#)

(ga naar de phone app en druk #002# en dan op groene BELLEN knop klikken)

Succes !

Boenke
Gewaardeerd verkenner

Dat werkt ook maar even, 2 dagen nadien was het terug van dat, weer na 30 seconden die rotte voicemail. Ik blijf bij mijn oplossing door een doorschakeling naar een datakaart te doen.

0 pluimen
pieterjan4
Aspirant scout

Is hier al een oplossing voor gevonden?

Bij de klantendienst krijg ik op vandaag nog steeds te horen dat het uitschakelen van voicemail "niet mogelijk is".

Als hier geen verandering in komt zal ik van provider moeten veranderen.

0 pluimen
mbbs1024
Veteraan verkenner

Idem hier, als ik de voicemail niet kan uitschakelen zal ik ook van provider moeten veranderen.

Ik wil die uitschakelen omdat mijn bejaarde moeder een senioren alarm heeft dat achtereenvolgens 3 personen opbelt, als ze valt of op de noodknop drukt.
Zodra er opgenomen wordt, belt het systeem niet meer verder naar de volgende op de lijst van hulpverleners, en aangezien ik als eerste op de lijst sta, wordt er niemand meer verwittigd als ze in nood verkeerd en hulp nodig heeft.

Dit kan mogelijk iets levensbedreigend zijn.

Bij welke andere providers kan voicemail wel volledig uitgeschakeld worden ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen