Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Anonymous
Niet van toepassing

Voicemail kan niet meer uitgeschakeld worden met nieuwe tariefplan?

OPGELOST

Ik ben een paar dagen geleden overgeschakeld van Koala naar Go Plus. Sindsdien staat mijn voicemail terug actief. Ik heb een hekel aan voicemail en wil dit dus terug uitschakelen, maar op de klantendienst vertelt men mij dat dit niet meer mogelijk is met het nieuwe tariefplan?

Dit is toch belachelijk?

Labels (1)
0 pluimen
52 ANTWOORDEN 52
jajest
Aspirant scout

ik ben klant bij edpnet (die orange netwerk gebruikt).

bij mij is het gelukt om de voicemail volledig uit te schakelen door MMI code  #002#
te gebruiken   (niet ##002#)

(ga naar de phone app en druk #002# en dan op groene BELLEN knop klikken)

Succes !

Boenke
Gewaardeerd verkenner

Dat werkt ook maar even, 2 dagen nadien was het terug van dat, weer na 30 seconden die rotte voicemail. Ik blijf bij mijn oplossing door een doorschakeling naar een datakaart te doen.

0 pluimen
pieterjan4
Aspirant scout

Is hier al een oplossing voor gevonden?

Bij de klantendienst krijg ik op vandaag nog steeds te horen dat het uitschakelen van voicemail "niet mogelijk is".

Als hier geen verandering in komt zal ik van provider moeten veranderen.

0 pluimen

@pieterjan4  ik heb begrepen hier van de moderators dat er een update gaat komen van de My Orange app. Heb dus toen gevraagd of deze optie om de voicemail terug in en uit te schakelen weer terug gaat komen. Ze gingen dit doorgeven maar konden niks beloven of dat het ook daadwerkelijk terug komt. Hou het hier dus in de gaten of er al informatie is. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen