annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail kan niet meer uitgeschakeld worden met nieuwe tariefplan?

Topic gestart op: 12-03-20 12h23

Antwoorden: 53 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Voicemail kan niet meer uitgeschakeld worden met nieuwe tariefplan?

OPGELOST

Ik ben een paar dagen geleden overgeschakeld van Koala naar Go Plus. Sindsdien staat mijn voicemail terug actief. Ik heb een hekel aan voicemail en wil dit dus terug uitschakelen, maar op de klantendienst vertelt men mij dat dit niet meer mogelijk is met het nieuwe tariefplan?

Dit is toch belachelijk?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

In ieder geval beweert de klantendienst dat dit onmogelijk is. Ik zal straks nog eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg. In callcenters werken vaak niet de meest werklustige mensen...


Probeer anders eens via messenger of twitter. Dubbel voordeel; je hoeft niet aan de lijn te blijven wachten en luisteren naar vervelende muziek, maar bovendien hebben die mensen dan de tijd om grondig onderzoek te doen en met collega's te overleggen.

Meestal zijn die antwoorden wel goed. het kan wel zijn dat je een dag of twee geduld moet hebben.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

53 ANTWOORDEN 53
haelewyn
Leidende verkenner

Ik ben bij die operator al acht jaar weg hoor.

Ik deed er alleen mobiele telefonie, technische helpdesk. 

Van de andere dingen heb ik niet veel verstand.

Er is veel veranderd en mijn geheugen is ouder geworden ondertussen.

 

Ik zou, net als jij, liever een rinkeltijd hebben van 2 minuten. Dat men voicemail als een prioritair iets beschouwde heb ik nooit begrepen. Het is nu niet dat je een boodschap wil inspreken als je de 100 nodig hebt. 🙂

 

 

 

patrick2
Wijze
Wijze

@haelewyn  maar de kennis die je hebt is altijd mooi meegenomen hier. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Boenke
Gewaardeerd verkenner

Ik had al jàren geen voicemail, ben trouwens als 21 jaar klant... Sinds zaterdag na een herstart van mijn toestel (want ik had plots geen service meer...) krijg ik een sms om de voicemail in te stellen? En inderdaad, plots staat er terug een voicemail op mijn lijn. Voordien bleef het altijd bellen... Contact met de 5000, dit komt door de automatische omschakeling naar het nieuwe tariefplan, waar ik niet voor gekozen heb, blijkbaar kan het niet anders. Teruggaan naar het vorige tariefplan gaat niet. Uitschakelen van de voicemail ook niet. Het is jammer dat ze trouwe klanten (21 jaar is toch niet weinig denk ik dan) zouden verliezen door zo'n stomme dingen, bij andere providers gaat dit wel. De medewerker kon mij er verder niet mee helpen.

De oplossing die @Ikkeook uitschreef in een andere topic is toch al iets, nu komen mijn correspondenten niet uit op een niet ingestelde voicemail maar krijgen ze een bandje dat de correspondent niet bereikbaar is en dat er later opnieuw moet worden geprobeerd. In 4 talen. Doe deze 3 stappen na elkaar (telkens wachten op respons van de server):

  1. bel via jouw smartphone/gsm naar ##62#
  2. bel via jouw smartphone/gsm naar ##61#
  3. bel via jouw smartphone/gsm naar ##67#
0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

Hey Boenke, Het kan een goed idee zijn om dat te proberen maar ik wil er wel even gauw aan toevoegen dat het in mijn geval niet gelukt is met die codes, mogelijk omdat ik visual voicemail gebruik.
Wie in hetzelfde geval is zal eerst de visual voicemail moeten omzetten naar gewone voicemail (als mogelijke oplossing).

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

Het is inderdaad ondertussen bevestigd door Orange dat het niet meer mogelijk is om voicemail uit te schakelen.

Dit is echt absurd.


Nochtans, woensdag heeft @Totem in een andere thread hier nog bevestigd dat het wel kan.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen