Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-03-20 12h23
Antwoorden: 53 antwoorden
Ik ben een paar dagen geleden overgeschakeld van Koala naar Go Plus. Sindsdien staat mijn voicemail terug actief. Ik heb een hekel aan voicemail en wil dit dus terug uitschakelen, maar op de klantendienst vertelt men mij dat dit niet meer mogelijk is met het nieuwe tariefplan?
Dit is toch belachelijk?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Anonymous schreef:
In ieder geval beweert de klantendienst dat dit onmogelijk is. Ik zal straks nog eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg. In callcenters werken vaak niet de meest werklustige mensen...
Probeer anders eens via messenger of twitter. Dubbel voordeel; je hoeft niet aan de lijn te blijven wachten en luisteren naar vervelende muziek, maar bovendien hebben die mensen dan de tijd om grondig onderzoek te doen en met collega's te overleggen.
Meestal zijn die antwoorden wel goed. het kan wel zijn dat je een dag of twee geduld moet hebben.
Kleine update... Net terug een antwoord gekregen via messenger:
Inderdaad, deze kan niet gedeactiveerd worden. Een klant die geen voicemail had, zal deze opnieuw moeten instellen, maar wordt automatisch geactiveerd, er is geen manuele manipulatie mogelijk zoals voordien.
Mijn excuses indien dit voor u een ongemak is
Dus het blijft volgens hen onmogelijk, wat mij opnieuw heel erg verbaast.
Ik kan hier niet bij... Ik wil ook mijn voicemail uitschakelen. Ik heb telefobie : bel niet graag en neem ook niet graag (onbekende nummers) op.
Alles verloopt hier via sms, whatsapp, mail, Messenger... tenzij hoogdringende zaken.
Voice-mail beluisteren is beetje hel, als ik het zo mag stellen. Dus ik doe dit nooit.
Probleem : mensen leuteren dat vol omdat ze er van uitgaan dat je wel luistert... en zo mis ik idd cruciale zaken.
Ik heb liever dat ze me terug bellen.
Het is in die mate een issue bij mij dat ik graag overweeg terug naar mijn vorige provider te gaan.
Waarom lukt het bij anderen wel en niet bij Orange?
Verdienen ze centjes per ingesproken bericht? Omdat er dan connectie wordt gemaakt? Maar dat is toch op kosten van de beller zijn provider?
Enfin... Ik probeer hier es de klantendienst te zoeken. Ik heb een LOVE en geen GO, dus mss nog mogelijk... 🙂
@EVA017 dan ga ik je toch teleur stellen want ook de klantendienst schakelt de voicemail niet uit. Ook daar zijn al wat posten over geweest en die wijzen uit dat het niet kan blijkbaar de voicemail uitschakelen. Daarom heb ik het ook gevraagd dat het gaat via de klantenzone maar technisch wordt dat nu bekeken , heb antwoord gehad.
Orange verdiend er niks aan als er op je voicemail iets gezegd wordt.
Maar heb geduld en er wordt bekeken wat de mogelijkheden zijn en dan zal iedereen ook op de hoogte worden gebracht als er meer duidelijk is.
Hallo,
Ik zou ook heel graag de voicemail uitgeschakeld hebben.
Ik had dit via twitter aan de klantendienst gevraagd en zij hadden meegedeeld dat dit niet lukte maar dat ze wel de rinkeltijd maximaal konden zetten. Ik zei dat ze dat mochten doen.
Ondertussen probeerde ik te bellen naar ##61# om doorschakelen uit te schakelen (info gevonden op jullie website). Tot mijn verbazing werkte dit, mijn voicemail was uitgeschakeld en mijn gsm bleef minutenlang rinkelen zonder naar voicemail over te gaan.
Niet veel later kreeg ik natuurlijk antwoord van de klantendienst dat ze hun aanpassing uitgevoerd hadden en ging mijn gsm na 30 seconden terug over naar voicemail. Ik probeerde de ##61# code opnieuw en nu krijg ik het niet meer uitgeschakeld.
Ik vind dit heel erg vreemd, het kan dus blijkbaar wel uitgeschakeld worden, er moet dus blijkbaar toch een reden zijn waarom de orange medewerkers dit niet willen uitzetten, het is dus wel degelijk mogelijk.
Graag snel een oplossing hiervoor. Ik heb een maand geduld gehad (terwijl ik compleet onbereikbaar was!) om over te schakelen van Proximus naar Orange omdat jullie mijn simkaart niet geactiveerd kregen, en ik dacht dat alles nu in orde was, blijkbaar toch niet dus.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
2 | |
1 |