annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail kan niet meer uitgeschakeld worden met nieuwe tariefplan?

Topic gestart op: 12-03-20 12h23

Antwoorden: 53 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Voicemail kan niet meer uitgeschakeld worden met nieuwe tariefplan?

OPGELOST

Ik ben een paar dagen geleden overgeschakeld van Koala naar Go Plus. Sindsdien staat mijn voicemail terug actief. Ik heb een hekel aan voicemail en wil dit dus terug uitschakelen, maar op de klantendienst vertelt men mij dat dit niet meer mogelijk is met het nieuwe tariefplan?

Dit is toch belachelijk?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

In ieder geval beweert de klantendienst dat dit onmogelijk is. Ik zal straks nog eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg. In callcenters werken vaak niet de meest werklustige mensen...


Probeer anders eens via messenger of twitter. Dubbel voordeel; je hoeft niet aan de lijn te blijven wachten en luisteren naar vervelende muziek, maar bovendien hebben die mensen dan de tijd om grondig onderzoek te doen en met collega's te overleggen.

Meestal zijn die antwoorden wel goed. het kan wel zijn dat je een dag of twee geduld moet hebben.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

53 ANTWOORDEN 53
DrRobbe
Gewaardeerd verkenner

Hallo,

Ik zie dat deze topic als opgelost gemarkeerd staat, maar als ik het goed begrijp is er helemaal nog geen oplossing voor dit probleem. 

Ik begrijp niet goed dat een simpele instelling die al jaren mogelijk is bij alle operatoren plots niet meer aan te passen is. Hoe moeilijk kan dit zijn?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@DrRobbe  waarschijnlijk de oplossing dat ze via het webcare team een vraag kunnen stellen want het is inderdaad nog niet opgelost. 

Waarschijnlijk is er bij de aanpassing ergens iets vergeten of mis gelopen. Daarmee ook gevraagd in een post aan de moderatoren en dit door te sturen. Ik bekijk elke week eens de klantenzone om te zien of er iets is aangepast zodat ik het jullie ook kan laten weten. Maar tot op heden is er nog geen oplossing hiervoor. Waarom en hoe en wat weten wij ook niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
DrRobbe
Gewaardeerd verkenner

Oke bedankt Patrick, nog even geduld oefenen dan maar..

patrick2
Wijze
Wijze

@DrRobbe  ik vrees er ook voor. En hopelijk is het snel opgelost want vele willen blijkbaar hun voicemail toch uitschakelen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Sagirso
Aspirant verkenner

Ik heb geen hoop meer en laat Orange toch vallen omdat voicemail absoluut geen optie is die ik wil blijven behouden.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen