Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-05-19 10h33
Antwoorden: 81 antwoorden
Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@thierryleyssen u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren.
Dit reeds geprobeerd maar lukt ook niet.
Bij vorige provider had ik dit niet en vond dit best handig.
Moet je soms iets aanpassen in je instellingen van de telefoon zelf?
Äls ik bel naar klantenzone zeggen ze me dat je enkel beltijd kan aanpassen of moet je een bepaalde optie activeren?
Alvast bedankt
Tja, vanuit Orange is het niet meer voorzien dus kan de klantendienst u daar ook niet mee helpen. Die workaround die hier gepost werd en blijkbaar toen werkte doet het dus misschien niet meer? Ik heb het zelf nooit getest omdat ik geen probleem heb met voicemail, die wordt wel eens vaker gebruikt.
Ik heb een mogelijkheid van hierboven toegepast door middel van mijn oproepen en die van mijn echtgenoot door te sturen naar mijn surf extra datakaart. Deze kost mij maandelijks wel 3€ extra, maar dit heb ik er graag voor over. Resultaat is hetzelfde als wanneer een voicemail uitgeschakeld is, aangezien een datakaart niet voorzien is om mee te bellen.
Dat wil ik nu ook wel eens weten hoe je dit geklaard hebt?
Mijn antwoord van de klantendienst:
Hoi Kristof,
Op onze oude abonnementsformules (de zogenoemde Dierentariefplannen) was dit mogelijk. Bij onze nieuwe abonnementen en bij onze herlaad kaarten is dit helaas niet meer mogelijk.
Maw, het is dus nog steeds niet mogelijk 😉
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 |