- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Voicemail uitschakelen
Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@thierryleyssen u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dat is een standaard antwoord. Daarmee bedoelt men dat de voicemail actief is met de ingestelde tijd. Eigenlijk zou die boodschap wel aangepast mogen worden.
Die code die je ingeeft is een commando om de voicemail te activeren met een welbepaalde tijdsduur. En voicemail komt technisch gezien erop neer dat diegene die u belt doorgeschakeld wordt naar een computer die de voicemail beheert.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hey @iene
Als voor jou de correcte oplossing hier tussen staat, aarzel zeker niet om hem als oplossing te valideren.
Dit helpt andere Tribers hetzelfde probleem sneller op te lossen.
Thanks!
Groetjes
Alexandra
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Fantastisch Patrick, dat is wat ik zocht. Zonde dat ze dit niet weten bij de support lijn .....
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@thierryleyssen fijn dat ik heb het kunnen oplossen voor u 🙂
