Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-05-19 10h33
Antwoorden: 81 antwoorden
Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@thierryleyssen u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren.
Dat is een standaard antwoord. Daarmee bedoelt men dat de voicemail actief is met de ingestelde tijd. Eigenlijk zou die boodschap wel aangepast mogen worden.
Die code die je ingeeft is een commando om de voicemail te activeren met een welbepaalde tijdsduur. En voicemail komt technisch gezien erop neer dat diegene die u belt doorgeschakeld wordt naar een computer die de voicemail beheert.
Hey @iene
Als voor jou de correcte oplossing hier tussen staat, aarzel zeker niet om hem als oplossing te valideren.
Dit helpt andere Tribers hetzelfde probleem sneller op te lossen.
Thanks!
Groetjes
Alexandra
Fantastisch Patrick, dat is wat ik zocht. Zonde dat ze dit niet weten bij de support lijn .....
@thierryleyssen fijn dat ik heb het kunnen oplossen voor u 🙂
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 |