Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-05-19 10h33
Antwoorden: 81 antwoorden
Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@thierryleyssen u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren.
Zo kan het wel. Of doorschakelen naar een kaart bij een andere operator waar de voicemail nog van uit kan / staat en waar je de telefoon uit laat staan.
Of je doet wat ik ooit hebt gedaan : spreek je antwoordapparaat in als : 'Dit is het antwoordapparaat van Sinterklaas en Zwarte Piet. Voor cadeautjes, druk 1. Voor een garantieprobleem druk 2, voor een schenking van wortels voor ons paard, druk 3, huisbezoeken en afspraken, druk 4, zijn de kindjes stout, druk 5 maar spreek vooral geen boodschap in want dan krijg je geen cadeautjes dit jaar !'
Het beleid : Doorschakelen naar voicemail brengt geld op. Een heel klein beetje per gesprek maar na vele jaren maakt dat een groot verschil.
@kristofmertens je hebt gelijk, daarstraks was het bij mij in orde en nu staat die voicemail opnieuw actief en krijg hem niet meer uit met die codes. Ik ga toch een technisch dossier laten opmaken, het kan toch niet dat dit technisch niet meer mogelijk is om die voicemail uit te schakelen...
@Boenke het zou technisch mogelijk moeten zijn om de voicemail via de klantendienst uit te schakelen. Moesten ze geen bevoegd hebben bij de klantendienst dan zou er een andere dienst moeten zijn om dit in orde te maken.
Zelf had ik alle bevoegdheden om voor een klant dingen in orde te maken dus het zou mij vreemd lijken.
Bij orange gebruiken ze dezelfde codes hoor..
Dat is redelijk universeel : de codes voor doorschakelen toch wel. Andere ussd codes zijn totaal niet universeel.
En als het bij jou gewerkt heeft, is dat ineens bewezen he.
Ik heb ook als test even dezelfde codes ingevoerd. Resultaat : Geen resultaat / het werkt niet.
Ik weet van bij andere operatoren dat je de voicemail niet volledig kan uitschakelen daarvoor moet altijd een van je eigenschappen van je lijn worden geschrapt en dat kan je niet zelf.
Zelf heb ik visual voicemail. Het is ook goed mogelijk dat de codes de doorschakelingen bij visual voicemail niet annuleren.
Wel, @Ikkeook het ware goed de oplossing te posten