Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aspirant verkenner

Voicemail uitschakelen

OPGELOST

Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?

Labels (2)
71 ANTWOORDEN 71
Leidende sjamaan

Dat kan @Gregory  ik zal ze de vraag eens voorleggen of dit wel uit te schakelen is. Lijkt mij niet dat dit niet kan want dan zijn ze wel achteruit gegaan en niet vooruit. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Leidende verkenner

Ik heb wel nog Koala.

Later, als mijn drie maanden korting voorbij zijn ga ik overschakelen naar Go omdat ik dan second call erbij krijg.

Grote Wijze
Grote Wijze

Bedankt, Totem, voor je reactie.

Ik ben nog maar iets langer klant dan een maand.
Ik had Visual Voicemail al geactiveerd en zal die eerst verwijderen. Daarna ga ik nog eens kijken of ik zelf de voicemail kan verwijderen die dan in de plaats moet komen in mijn profiel.
Wat ik zelf kan doen in mijn profiel is sterk gewijzigd na verloop van tijd en van die ene maand. In het begin is niet alles toegankelijk, heb ik gezien.

De helpdesk : probeer ik eventueel opnieuw.
Sociale media : gebruik ik niet. Eventueel een normale chatomgeving zou leuk zijn maar als ik me niet vergis is dat geen manier waarop je de helpdesk kan contacteren.

Voorlopig nog geen manier gevonden om de voicemail uit te schakelen.
Bij mijn opties zag ik enkel de visual voicemail sinds onlangs.
De helpdesk zegt dat het niet meer mogelijk is.. Wat ik een tekortkoming van Orange zou vinden.

Ugh @haelewyn,

Voor oude tariefplannen kan dat via de tweedelijnsdiensten, eigenlijk doet webcare op sociale media sowiezo het nodige.

Pas op, voor nieuwe tariefplannen zal het nietmeer mogelijk zijn.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Leidende verkenner

Ugh !

Mag ik op dit forum hetzelfde resultaat verwachten ? Dat iemand van de sociale media -cel me vroeg of laat contacteert en het oplost.

Oh NO !... Dat wordt kiezen tussen nieuwe tariefplan met second call ... of oud tariefplan en voicemail uitschakelen. De opslagcapaciteit die bij het vorige abonnement gratis was, ga ik niet gebruiken.

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh !

Mag ik op dit forum hetzelfde resultaat verwachten ? Dat iemand van de sociale media -cel me vroeg of laat contacteert en het oplost.

Oh NO !... Dat wordt kiezen tussen nieuwe tariefplan met second call ... of oud tariefplan en voicemail uitschakelen. De opslagcapaciteit die bij het vorige abonnement gratis was, ga ik niet gebruiken.

Ugh @haelewyn,

Het webcare team werkt niet op dit forum, hiervoor zal je hen moeten contacteren. Misschien kan iemand (vriend of familieleden) hen contacteren voor je.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Leidende sjamaan

Waarmee dus ook hier door de CM bevestigd wordt: met de nieuwe formules kan de voicemail niet meer uitgeschakeld worden.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
Gewaardeerd verkenner

Ik ben recent overgestapt van Koala naar Go Plus tarief. Hiervoor was mijn voicemail gedeactiveerd en staat plots weer op actief. Ik contacteer Orange via fb messenger met de vraag deze terug te deactiveren. Het antwoord was dat dit niet meer mogelijk was. Aangezien ik dit vreemd vond heb ik dan maar naar 5000 gebeld. De eerste reactie was dezelfde, niet meer mogelijk. Na aandringen en aangeven dat ik al jaren klant ben en dit steeds mogelijk was hebben ze een dossier opgemaakt. Binnen de week zou ik meer weten. Ik ben benieuwd! Toch wel vervelend dat bij elke wijziging van tarief dit steeds opduikt. Je zou als klant dit zelf moeten kunnen instellen via app of klantenzone, net zoals bij Proximus het geval is. Een idee naar Orange toe...

0 pluimen
Leidende sjamaan

@kristofmertens  hier heb ik reeds een post overgemaakt : https://community.orange.be/t5/Opties-en-diensten/Vernieuwde-klantenzone-opties-beheren/m-p/49813

Lees deze eens door.

Aspirant verkenner

Jammer, je denkt te veranderen naar een beter tariefplan en dit is ook zo wel. Enkel vergeet men er bij te vertellen dat er andere zaken zoals uitschakelen van de voicemail verdwijnen. Waarom is maar de vraag? Zit er een verdienmodel achter als je deze in het buitenland gebruikt??? 

Om je nummer terug voicemail vrij te krijgen is er maar één oplossing, veranderen naar een andere provider want daar is dit wel mogelijk en krijg je meer data en is het goedkoper gedurende de eerste maanden. Al bij al jammer want veranderen van provider veranderen omwille van een basis service zoals het uitschakelen van een voicemail is het laatste wat ik gedacht had, maar er zit blijkbaar niks anders op!!!!!

0 pluimen
Leidende sjamaan

@jac  als een overstap er toe moet lijden dat je geen voicemail hebt is dat toch een beetje vergezocht. Bij elke provider zal er wel iets zijn wat je mist en dan blijf je bezig met het overstappen. Een ideale provider bestaat niet voor niemand niet want dan was het heel simpel. 

Als je eens gezocht had in de zoekbalk dan was je er ook achter gekomen dat ik de vraag ook aan de moderatoren heb gesteld en die hebben mijn vraag waar door gestuurd intern. Daar wordt bekeken wat de mogelijkheden zijn. Meer kunnen we niet doen op dit moment dan af te wachten wat ze gaan zeggen. Zodra er meer duidelijkheid is zal ik dat hier posten maar vooralsnog is er geen antwoord gekomen. 

Je bent ook niet verplicht je voicemail actief te zetten dus dan bedoel ik een begroeting en dergelijke in te spreken. Dus zou tot die tijd gewoon afwachten 

Leden met de meeste pluimen