annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail uitschakelen

Topic gestart op: 30-05-19 10h33

Antwoorden: 81 antwoorden

thierryleyssen
Aspirant verkenner

Voicemail uitschakelen

OPGELOST

Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@thierryleyssen  u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

81 ANTWOORDEN 81
DirkV
Aspirant verkenner

@Cdt24801 

Dit reeds geprobeerd maar lukt ook niet.

Bij vorige provider had ik dit niet en vond dit best handig.

Moet je soms iets aanpassen in je instellingen van de telefoon zelf?

Äls ik bel naar klantenzone zeggen ze me dat je enkel beltijd kan aanpassen of moet je een bepaalde optie activeren?

Alvast bedankt

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@DirkV 

Tja, vanuit Orange is het niet meer voorzien dus kan de klantendienst u daar ook niet mee helpen. Die workaround die hier gepost werd en blijkbaar toen werkte doet het dus misschien niet meer? Ik heb het zelf nooit getest omdat ik geen probleem heb met voicemail, die wordt wel eens vaker gebruikt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
kristofmertens
Ervaren verkenner

Ik heb een mogelijkheid van hierboven toegepast door middel van mijn oproepen en die van mijn echtgenoot door te sturen naar mijn surf extra datakaart. Deze kost mij maandelijks wel 3€ extra, maar dit heb ik er graag voor over. Resultaat is hetzelfde als wanneer een voicemail uitgeschakeld is, aangezien een datakaart niet voorzien is om mee te bellen. 

0 pluimen
kristofmertens
Ervaren verkenner

Dat wil ik nu ook wel eens weten hoe je dit geklaard hebt? 

0 pluimen
kristofmertens
Ervaren verkenner

Mijn antwoord van de klantendienst:

Hoi Kristof,

Op onze oude abonnementsformules (de zogenoemde Dierentariefplannen) was dit mogelijk. Bij onze nieuwe abonnementen en bij onze herlaad kaarten is dit helaas niet meer mogelijk.

Maw, het is dus nog steeds niet mogelijk 😉

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen