annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vowifi bellen via Wi-Fi

Topic gestart op: 02-01-21 13h43

Antwoorden: 4 antwoorden

thomasvdh
Ervaren verkenner

Vowifi bellen via Wi-Fi

Ik ben aan overwegen om nieuwe gsm te kopen. 

Deze zou zeker vowifi moeten ondersteunen bij orange.

Wat ik mij afvraag bv. de Samsung a70 staat op de lijst bij orange maar de nieuwere a71 niet. Zou de a71 dan niet werken bij orange? Zelfde bij A50 staat op de lijst a51 niet.

 

Ik heb nu een huawei p20 lite de gsm zelf ondersteund vowifi maar staat niet in de lijst bij orange en werkt dus helaas niet.

 

 

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
StefaanDB
Aspirant verkenner

Deze week nog contact gehad met Orange omdat geen enkele Oneplus (mijne is de 8t) VoLTE of VoWIFI toestaat.  De Oppo, een bijna ongebruikte gsm in België echter wel.  Hallo Orange, zorg er eens voor dat de Oneplus gsm's wel werken.  Mijn vorige Honor View 20 deed dit out of the box.  Maar die wordt standaard verwart met de Huawei's.  

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@StefaanDB  

Om hier een shout out te maken dat deze toestellen wel gaan werken heeft niet veel nut. Hier is geen klantendienst geen technische dienst enkel de moderators die over de Tribe gaan. Zou dan eerder het voorstel wat je hebt via Messenger op Facebook door geven als je een account hebt en dat ze kunnen zien wat ze kunnen doen. Kan goed zijn dat die het wel ondersteunen. Heb een Xiaomi in het begin eens op VoWifi en VoLte gezet , dat ging met een code die ik toen moest gebruiken maar het werkte wel en dat toestel stond helemaal niet in de lijst met ondersteunende toestellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@thomasvdh 

De meeste "nieuwe" smartphones ondersteunen bellen via Wi-Fi.
Een vriendin heeft de Moto G8 Plus en die ondersteunt zelfs bellen via VoWiFi en VoLTE met Orange. Ook al staat deze niet de lijst bij Orange.

patrick2
Wijze
Wijze

@thomasvdh  

De Samsung A71 ondersteund wel degelijk VoWifi heb dat ook op mijne staan. Dat die niet in de lijst staat wil niet direct zeggen dat het niet ondersteund wordt. De lijst is niet altijd direct up to date maar het wordt wel ondersteund. Voor de A51 kan ik niet zeggen maar ik vermoed van wel aangezien Orange de ambassadeur is van Samsung. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen