annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vreemd nummer heeft mij gebeld

Topic gestart op: 27-09-20 21h49

Antwoorden: 4 antwoorden

Celien_vdv
Aspirant verkenner

Vreemd nummer heeft mij gebeld

Hallo ik werd zonet gebeld door onbekend nummer dat begon met +685 ?

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

@Celien_vdv  goedemorgen,

voor jou .............

 

 Tagnieuw.jpg

Nooit opnemen met nummers die je niet kent! 

En dadelijk blokkeren, ieder toestel werkt anders dus even goed nakijken,

hoe  je dat moet doen, succes.

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
haelewyn
Leidende verkenner

Als ik de lijst met landencodes nakijk kom ik op SAMOA als land waartoe de code +685 behoort.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landnummers_in_de_telefonie_op_nummervolgorde

Het zijn vaak call centers die je bellen en meestal deugt het dan van  geen kanten. Vaak slaagt men erin om een ander nummer (uit een ander land) te afficheren dan vanwaar men werkelijk belt.

Maar hou in gedachten : Een oude reclamecampagne voor de vaste lijn zei :   'Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen'
Daaruit volgt : wie een telefoontoestel of gsm heeft kan gebeld worden. Dat vertel ik aan mijn ouders ook altijd. Zij komen vaak met dezelfde klacht.. en maken zich dan nodeloos ongerust.

Niets van aantrekken .. en laten voorbijgaan. Niet opnemen als het een 'verdacht' buitenlands nummer is.

Surfer
Ervaren genezer

Voor zover we het hier hebben opgezocht, zou het een nummer zijn vanuit Canada of de VS.

Allezins, kan je het nummer niet blokkeren of op de zwarte lijst zetten van je gsm of in je vaste telefoon?

Surfer
Ervaren genezer

Leden met de meeste pluimen