annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat wensen jullie onder de kerstboom van Orange ?

Topic gestart op: 08-11-20 17h52

Antwoorden: 14 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Wat wensen jullie onder de kerstboom van Orange ?

Dit jaar was voor Orange een bewogen jaar een jaar waarin er veranderingen geweest zijn een jaar waar Orange een stapje dichterbij de klant kwam. Al die veranderingen waren niet voor iedereen even positief maar voor andere wel weer positief. Om het eens te bekijken wat er veranderd is:

* de dieren abonnementen zijn geschrapt en zijn naar Go formules gegaan

* Go plus had 5 GB mobiele data maar Orange veranderde het naar 8 GB mobiele data. 

* Orange cloud die stopt , Coyote die stopt. 

* internet@home formule , packs waarin er geen mobiel gsm abonnement meer verplicht is.

* het nieuwe smarthome pakket binnen Orange

Zo zijn er nog veranderingen geweest maar ik ga ze niet allemaal benoemen ik zet enkel de belangrijkste in de kijker. Zoals Orange het benoemt : zit het scheef dan trekken we het recht ! 

Maar natuurlijk is er altijd wel meer en dat meer is hoe wij het als klant zien of willen zien. Er is altijd wel iets wat je graag nog zou zien of dat je extra kan nemen. Daarom de vraag :

Wat zien jullie nog graag onder jullie kerstboom liggen dat er bij komt bij Orange of wat zou je toch anders willen zien? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
kristofmertens
Ervaren verkenner

Wat voor mij beter kan:

- Klantendienst: Telefonisch moet je zeer lang wachten, krijg je iemand aan de lijn wil dit nog niet zeggen dat je bij de juiste persoon zit ook al heb je de juiste keuze in het menu gemaakt. Wat mij ook stoort is dat niet iedereen het NL even machtig is wat soms voor frustraties en misverstanden kan leiden. Via FB moet je vaak 1-2 dagen wachten voor je een reactie krijgt, maar helpen ze veel sneller met je probleem.

- Opties: Sinds de nieuwe GO abonnementen zijn er enkele opties verdwenen zoals Coyote en de Cloud, zo ook uit aan en uit kunnen zetten van de voicemail. Voor sommige is een voicemail niet van belang, maar voor mij speelt dit van groot belang. Ik heb nooit een actieve voicemail gehad en wens dit dus ook niet in de toekomst. Dat was voor mij ook de druppel om bij Orange weg te gaan met mijn nummers. Orange Tribe heeft al eerder enkele oplossingen vermeld, maar deze vind ik wat omslachtig. Bv doorschakelen naar een nummer dat gekoppeld is aan een Surf Extra kaart...

- Orange app: Een snellere update voor het verbruik, zoals mobiele data zou leuk zijn. Bij Orange is dit niet meteen actueel. Niet meteen een hekelpunt, maar dit kan beter.

Dit zijn mijn puntjes waar Orange nog aan kan werken. Prijs-kwaliteit ben ik steeds tevreden geweest van Orange. Daar ik nu meer betaal bij mijn huidige provider zal ik de eerste zijn om terug klant te worden als de optie voicemail instelbaar is.

 

 

0 pluimen
Magdolna
Gewaardeerd verkenner

Hm het zou leuk zijn om te kunnen kiezen in de bestaande pack (bv trio) de internet snelheid. Ik zit namelijk nu met de vraag dat ik een Love Trio heb maar ik aangezien ik ook van thuis werk zou ik de gigabit internet willen in de plaats van de "gewone" internet. In de pack natuurlijk met TV en gsm abonnementen.

Of is het al mogelijk?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Magdolna 

Ik werk ook van thuis uit, al jaren.

De gigabit internet bestaat bij Orange niet, tenzij fiber in je gemeente beschikbaar is.

Het maximum dat er nu is is 400 Mbps met de boost optie.

Persoonlijk vind ik de huidige snelheid van 100 Mbps voor mij voldoende

 

0 pluimen
Joach
Veteraan verkenner

@patrick2 Leuk idee om voorstellen te doen.

Kan me reeds aansluiten bij reeds eerder geformuleerde ideeën:

 - terugkijk TV vind ik al belangrijk

 - keuze kunnen maken tussen decorder of smartcard

- mobiel internet: freeWifi via hotspots - Flybox + surfcard kunnen voor mij blijven bestaan (ideale oplossing voor mensen met tweede verblijf - indien technisch mogelijk TV programma's te downloaden via app). Aanbod van data in GO abonnementen is uitgebreid en hangt af van persoonlijke keuze. Data-aanbod in kader van Flybox is dan te bekijken. (Dit is maar vrije gedachtengang)

- klantendienst kan meer en goed opgeleid personeel gebruiken , voornamelijk in drukke periode's zoals nu in deze COVID tijd

 

 

Leden met de meeste pluimen