Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-11-20 17h52
Antwoorden: 14 antwoorden
Dit jaar was voor Orange een bewogen jaar een jaar waarin er veranderingen geweest zijn een jaar waar Orange een stapje dichterbij de klant kwam. Al die veranderingen waren niet voor iedereen even positief maar voor andere wel weer positief. Om het eens te bekijken wat er veranderd is:
* de dieren abonnementen zijn geschrapt en zijn naar Go formules gegaan
* Go plus had 5 GB mobiele data maar Orange veranderde het naar 8 GB mobiele data.
* Orange cloud die stopt , Coyote die stopt.
* internet@home formule , packs waarin er geen mobiel gsm abonnement meer verplicht is.
* het nieuwe smarthome pakket binnen Orange
Zo zijn er nog veranderingen geweest maar ik ga ze niet allemaal benoemen ik zet enkel de belangrijkste in de kijker. Zoals Orange het benoemt : zit het scheef dan trekken we het recht !
Maar natuurlijk is er altijd wel meer en dat meer is hoe wij het als klant zien of willen zien. Er is altijd wel iets wat je graag nog zou zien of dat je extra kan nemen. Daarom de vraag :
Wat zien jullie nog graag onder jullie kerstboom liggen dat er bij komt bij Orange of wat zou je toch anders willen zien?
Uiteraard heb ik ook wat wel onder de boom past.
* terugkijk tv dat het beschikbaar wordt.
* eventueel een app naar keuze ter beschikking stellen. Dan kan je die app gebruiken zoveel je wil zonder dat je mobiele data mee telt.
* opnames in de Cloud en niet meer op de decoder.
@Anonymous ben het ook met jou eens dat de FUP eraf gaat of meer kan zijn.
Of de keuze van een decoder - smartcard.
En het belangrijkste, een klantendienst dat wat dichter bij de klanten staat. Daar zit toch nog wat dingen scheef. Zelf ervaren.
Dan hebben we een iets grotere boom nodig voor de klantendienst @Anonymous 🙂
Maar ja daar heb je wel gelijk in daar kan nog wel wat aangedaan worden. Ik spreek ze nooit maar de ervaringen hier dat zegt mij genoeg. Een goede klantendienst doet wonderen.
Dan heb ik nog iets op het verlanglijstje als je het over klantendienst hebt :
* eventueel een Whatsapp nummer en een email adres. Dat we tenminste deftig een email kunnen sturen of een bericht. Nu moet je of bellen of verplicht een facebook account of twitter account hebben en dat heeft niet iedereen.
@patrick2 @Anonymous goedemorgen,
voor mij niets speciaals alles is goed naar onze zin.
Dat ze het gewoon houden zoals het is en de service
naar de nieuwe mensen toe verbeteren.
Want tenslotte heeft een mens nooit genoeg.
Op dit moment voor mij alles naar wens wat Orange betreft @patrick2 ... maar misschien heb ik toch iets... het zou fijn zijn als Orange de FUP van 750gb zou laten vallen of anders misschien een verhoging toepast van ... laat ons zeggen 2 TB.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
2 | |
1 |