annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat wensen jullie onder de kerstboom van Orange ?

Topic gestart op: 08-11-20 17h52

Antwoorden: 14 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Wat wensen jullie onder de kerstboom van Orange ?

Dit jaar was voor Orange een bewogen jaar een jaar waarin er veranderingen geweest zijn een jaar waar Orange een stapje dichterbij de klant kwam. Al die veranderingen waren niet voor iedereen even positief maar voor andere wel weer positief. Om het eens te bekijken wat er veranderd is:

* de dieren abonnementen zijn geschrapt en zijn naar Go formules gegaan

* Go plus had 5 GB mobiele data maar Orange veranderde het naar 8 GB mobiele data. 

* Orange cloud die stopt , Coyote die stopt. 

* internet@home formule , packs waarin er geen mobiel gsm abonnement meer verplicht is.

* het nieuwe smarthome pakket binnen Orange

Zo zijn er nog veranderingen geweest maar ik ga ze niet allemaal benoemen ik zet enkel de belangrijkste in de kijker. Zoals Orange het benoemt : zit het scheef dan trekken we het recht ! 

Maar natuurlijk is er altijd wel meer en dat meer is hoe wij het als klant zien of willen zien. Er is altijd wel iets wat je graag nog zou zien of dat je extra kan nemen. Daarom de vraag :

Wat zien jullie nog graag onder jullie kerstboom liggen dat er bij komt bij Orange of wat zou je toch anders willen zien? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
patrick2
Wijze
Wijze

Daar komt toch niet iets bij:

Een update op de Femtocell naar 4G .....

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Magdolna
Gewaardeerd verkenner

Beste Patrick,

We waren klanten bij Telenet en Proximus en wij zijn weggegaan vanwege de slechte service die we kregen vooral van de klantendienst.

Bij Orange waren we heel blij with de service, maar nu blijkt het zelfde te zijn als bij de grootste spelers... willen we de klantendienst bereiken dan moeten we maar een halve dag uittrekken om op de wachtlijn te hangen. Ongelooflijk maar jullie eigen technieker kan zelfs niet binnen geraken! Wat is er aan de hand? Waarom hebben jullie veranderd wat er goed was?

We wachten op een TV+Internet aansluiting al twee weken, al twee technieker bij ons geweest en ze konden de job niet klaren. Het lag zeker niet aan deze mannen ze hebben hun best gedaan zeker en vast. Maar ze moesten bellen om ons te kunnen aansluiten en ze geraken maar niet binnen. Deze tijden is internet heel belangrijk en ik heb het heel hard nodig voor mijn thuiswerk. Nu moet ik naar mijn werk want ik heb geen internet thuis... terwijl alle collega's van thuis werken (Covid-19).

Al overwogen om onze contract te vernietigen met Orange en bij Telenet te gaan, het is niet mogelijk voor worden dat het 3_4 weken moet duren voordat je internet krijgt deze dagen!

Zo wat ik zou willen onder mijn kerstboom van Orange? Beter service en meedenken met de klant. Als de klant al weken aan het wachten op een oplossing en ze stuurden al twee keer een technieker voor niks dan zou ik toch verwachten een spoedige interventie en niet dat de klant nog een week moet wachten tot weer iemand langs komt. Thja dat zou ik heel graag hebben!

Met vriendelijke groeten, 

Magdolna

patrick2
Wijze
Wijze


@Magdolna  schreef:

Beste Patrick,

We waren klanten bij Telenet en Proximus en wij zijn weggegaan vanwege de slechte service die we kregen vooral van de klantendienst.

Bij Orange waren we heel blij with de service, maar nu blijkt het zelfde te zijn als bij de grootste spelers... willen we de klantendienst bereiken dan moeten we maar een halve dag uittrekken om op de wachtlijn te hangen. Ongelooflijk maar jullie eigen technieker kan zelfs niet binnen geraken! Wat is er aan de hand? Waarom hebben jullie veranderd wat er goed was?

We .........

....................hebben!

Met vriendelijke groeten, 

Magdolna


@Magdolna  het is niet wij die iets veranderd hebben want ook wij zijn gewoon klant. Het is niet dat wij de klantendienst zijn of medewerkers zijn. 

Maar het is dus wel iets wat onder de boom kan vandaar ook de vraag hé wat wij als klant graag extra zien of veranderd zien. Orange kan wel hiervan leren want de moderatoren lezen wel mee en misschien kunnen die er wel iets aan doen. Het is een kwestie van doorgeven aan de juiste mensen en die juiste mensen dienen er iets mee te doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Magdolna
Gewaardeerd verkenner

Ik bedoelde Orange natuurlijk en hoop dat ze er iets aan kunnen doen. 

Josette
Wijze
Wijze

@Magdolna  goedenavond van mij krijg je deze:

Tagnieuw.jpg

Stel je vraag hier eens?

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

En stel je probleem via Messenger naar hun.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen