Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Leidende sjamaan

Wat wensen jullie onder de kerstboom van Orange ?

Dit jaar was voor Orange een bewogen jaar een jaar waarin er veranderingen geweest zijn een jaar waar Orange een stapje dichterbij de klant kwam. Al die veranderingen waren niet voor iedereen even positief maar voor andere wel weer positief. Om het eens te bekijken wat er veranderd is:

* de dieren abonnementen zijn geschrapt en zijn naar Go formules gegaan

* Go plus had 5 GB mobiele data maar Orange veranderde het naar 8 GB mobiele data. 

* Orange cloud die stopt , Coyote die stopt. 

* internet@home formule , packs waarin er geen mobiel gsm abonnement meer verplicht is.

* het nieuwe smarthome pakket binnen Orange

Zo zijn er nog veranderingen geweest maar ik ga ze niet allemaal benoemen ik zet enkel de belangrijkste in de kijker. Zoals Orange het benoemt : zit het scheef dan trekken we het recht ! 

Maar natuurlijk is er altijd wel meer en dat meer is hoe wij het als klant zien of willen zien. Er is altijd wel iets wat je graag nog zou zien of dat je extra kan nemen. Daarom de vraag :

Wat zien jullie nog graag onder jullie kerstboom liggen dat er bij komt bij Orange of wat zou je toch anders willen zien? 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
Gewaardeerde genezer

Op dit moment voor mij alles naar wens wat Orange betreft @patrick2  ... maar misschien heb ik toch iets... het zou fijn zijn als Orange de FUP van 750gb zou laten vallen of anders misschien een verhoging toepast van ... laat ons zeggen 2 TB. 

Leidende sjamaan

Uiteraard heb ik ook wat wel onder de boom past. 

* terugkijk tv dat het beschikbaar wordt. 

* eventueel een app naar keuze ter beschikking stellen. Dan kan je die app gebruiken zoveel je wil zonder dat je mobiele data mee telt.

* opnames in de Cloud en niet meer op de decoder.

@Joery_dw  ben het ook met jou eens dat de FUP eraf gaat of meer kan zijn. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Gewaardeerde genezer

@patrick2 

Of de keuze van een decoder - smartcard.

En het belangrijkste, een klantendienst dat wat dichter bij de klanten staat. Daar zit toch nog wat dingen scheef. Zelf ervaren. 

Leidende sjamaan

Dan hebben we een iets grotere boom nodig voor de klantendienst @Joery_dw  🙂 

Maar ja daar heb je wel gelijk in daar kan nog wel wat aangedaan worden. Ik spreek ze nooit maar de ervaringen hier dat zegt mij genoeg. Een goede klantendienst doet wonderen. 

Dan heb ik nog iets op het verlanglijstje als je het over klantendienst hebt :

* eventueel een Whatsapp nummer en een email adres. Dat we tenminste deftig een email kunnen sturen of een bericht. Nu moet je of bellen of verplicht een facebook account of twitter account hebben en dat heeft niet iedereen.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Ervaren sjamaan

@patrick2 @Joery_dw  goedemorgen,

voor mij niets speciaals alles is goed naar onze zin.

Dat ze het gewoon houden zoals het is en de service

naar de nieuwe mensen toe verbeteren.

Want tenslotte heeft een mens nooit genoeg.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Gewaardeerd verkenner

Beste Patrick,

We waren klanten bij Telenet en Proximus en wij zijn weggegaan vanwege de slechte service die we kregen vooral van de klantendienst.

Bij Orange waren we heel blij with de service, maar nu blijkt het zelfde te zijn als bij de grootste spelers... willen we de klantendienst bereiken dan moeten we maar een halve dag uittrekken om op de wachtlijn te hangen. Ongelooflijk maar jullie eigen technieker kan zelfs niet binnen geraken! Wat is er aan de hand? Waarom hebben jullie veranderd wat er goed was?

We wachten op een TV+Internet aansluiting al twee weken, al twee technieker bij ons geweest en ze konden de job niet klaren. Het lag zeker niet aan deze mannen ze hebben hun best gedaan zeker en vast. Maar ze moesten bellen om ons te kunnen aansluiten en ze geraken maar niet binnen. Deze tijden is internet heel belangrijk en ik heb het heel hard nodig voor mijn thuiswerk. Nu moet ik naar mijn werk want ik heb geen internet thuis... terwijl alle collega's van thuis werken (Covid-19).

Al overwogen om onze contract te vernietigen met Orange en bij Telenet te gaan, het is niet mogelijk voor worden dat het 3_4 weken moet duren voordat je internet krijgt deze dagen!

Zo wat ik zou willen onder mijn kerstboom van Orange? Beter service en meedenken met de klant. Als de klant al weken aan het wachten op een oplossing en ze stuurden al twee keer een technieker voor niks dan zou ik toch verwachten een spoedige interventie en niet dat de klant nog een week moet wachten tot weer iemand langs komt. Thja dat zou ik heel graag hebben!

Met vriendelijke groeten, 

Magdolna

Leidende sjamaan


@Magdolna  schreef:

Beste Patrick,

We waren klanten bij Telenet en Proximus en wij zijn weggegaan vanwege de slechte service die we kregen vooral van de klantendienst.

Bij Orange waren we heel blij with de service, maar nu blijkt het zelfde te zijn als bij de grootste spelers... willen we de klantendienst bereiken dan moeten we maar een halve dag uittrekken om op de wachtlijn te hangen. Ongelooflijk maar jullie eigen technieker kan zelfs niet binnen geraken! Wat is er aan de hand? Waarom hebben jullie veranderd wat er goed was?

We .........

....................hebben!

Met vriendelijke groeten, 

Magdolna


@Magdolna  het is niet wij die iets veranderd hebben want ook wij zijn gewoon klant. Het is niet dat wij de klantendienst zijn of medewerkers zijn. 

Maar het is dus wel iets wat onder de boom kan vandaar ook de vraag hé wat wij als klant graag extra zien of veranderd zien. Orange kan wel hiervan leren want de moderatoren lezen wel mee en misschien kunnen die er wel iets aan doen. Het is een kwestie van doorgeven aan de juiste mensen en die juiste mensen dienen er iets mee te doen. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Gewaardeerd verkenner

Ik bedoelde Orange natuurlijk en hoop dat ze er iets aan kunnen doen. 

Ervaren sjamaan

@Magdolna  goedenavond van mij krijg je deze:

Tagnieuw.jpg

Stel je vraag hier eens?

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

En stel je probleem via Messenger naar hun.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Leden met de meeste pluimen