Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-09-24 20h18
Antwoorden: 5 antwoorden
Hi,
Probeer al weken me profiel instellingen aan te passen maar krijg de gegevens niet veranderd krijg zowel error op de website als in de app... we zijn ooit omgezet van lycamobile naar Orange herlaadkaart.
Wie o wie helpt om het aangepast te krijgen??
@Bareus een goedemorgen,
als het zo moeilijk is telefoneer dan even naar nr 5000
of doe een berichtje naar FB- Messenger. https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Hoi,
Zal dat eens proberen 😀
Kan je meer info geven:
Dus je gaat via de Orange app en Waar klik je dan op (links bovenaan op de 3 streepjes en dan 'profiel'?). Wat komt er op je scherm, wat probeer je precies aan te passen,..? Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je vraag kunnen beantwoorden.
Groetjes