annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

belwaarde

Topic gestart op: 15-05-21 10h54

Antwoorden: 7 antwoorden

busramuge
Gewaardeerd verkenner

belwaarde

OPGELOST

İk heb een probleem. İk had om 13 mei 15 € via bank kaart herlaadkaart gedaan dus tempo giga 15€ maar dat staat niet in mijn rekening ik ging naar de orange shop. Wat heeft die gezegt aan mij? "wacht tot dinsdag dus tot 18 mei want wij hebben onderhoud control dus drm dat jullie belwaarde niet naar jullie rekening is gegaan" zelfs die vragen amper mijn nummer en id kaart om zelf te oplossen daarna heb ik klantendienst gebelt en daar had ik ook geen hulp gekregen en zelfs mijn probleem stond orange klantenzone niet. Die trekken geld wel maar die herladen mijn tempo giga 15€ niet. Allemaal dieven. İk zal beter naar proximus of telenet gaan.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
busramuge
Gewaardeerd verkenner

Mijn probleem is opgelost ik krijg die 15€ op 24 mei terug in mijn account.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
busramuge
Gewaardeerd verkenner

Mijn probleem is opgelost ik krijg die 15€ op 24 mei terug in mijn account.

Gregory
Wijze
Wijze

 @busramuge   wat ze in de shop gezegd hebben klopt - er is momenteel onderhoud bezig

zie ook hier https://community.orange.be/t5/Tarieven-en-verbruik/Onderhoudswerken-Orange-Klantenzone/td-p/99154

En je bent niet alleen Recharge carte prépayée - Tribe (orange.be)

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@busramuge  

Het zou best eens kunnen dat er een storing is met het herladen van de kaarten. Om nu direct te dreigen ik stap over en het zijn dieven is wel ver gezocht. 

Hopelijk moet er bij u niet veel verkeerd gaan anders gaat je snel naar een andere provider als er een storing is. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
busramuge
Gewaardeerd verkenner

Mijn probleem is nog steeds niet opgelost het is al 8 dagen en ik heb ook mijn dossiertje de bewijs van herladen gestuurt maar die klantendienst zei de dat ik zal binnen 2-3 dagen die geld krijgen in mijn gsm als het waar is maar het is nu 4 dagen ik krijg nog steeds niet die zijn allemaal dieven. Als je onderhouds control heeft dan moet u heel de systeen sluiten om niet ongemak te hebben. Geld verdienen is niet zo gemakkelijk dat is de 2 de operator die ik verander bent nu zou ik een 3 de operator zoeken. Zo domme systeem hebben die...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen