annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

email adres

Topic gestart op: 20-10-19 18h38

Antwoorden: 5 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

email adres

@Totem , @AlexandraW Het is mij opgevallen dat er geen mogelijkheid meer is om een email te versturen naar de klantendienst. Elke keer wordt er door verwezen naar het webcare team , facebook of twitter of te bellen met de klantendienst. De reacties hier op de tribe wijzen er toch naar dat de klantendienst niet altijd kan en of wil helpen maar dat ze ook geen alternatief aanbieden. Wij als ervaren tribers verwijzen de klant eigenlijk terug naar de klantendienst want sommige vragen zijn hier eenvoudig gezien niet altijd op te lossen denk aan , activering van abonnement of inzicht in bepaalde lopende zaken. Daar komt ook nog eens bij dat niet iedere klant facebook heeft of een bericht via die weg wil sturen en dat zelfde telt ook voor twitter. Ik vraag toch met klem om een email adres voor Orange open te zetten om de vragen van klanten te beantwoorden. Er is een webcare team en daar zou email afhandeling ook onder moeten vallen. Misschien toch een kleine dringende tip die ten goede zou kunnen vallen voor klanten met dringende vragen en dergelijke.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
AlexandraW
Moderator
Moderator

Hey @patrick2 


Ik begrijp je ondersteuning absoluut hoor.
Echter is mail iets dat stilaan aan het uitsterven is, je moet hier langer wachten op antwoord, minder persoonlijk.
We moeten met de tijd en en deze generatie is ontzettend ongeduldig.
We zijn het gewoon van vandaag iets te bestellen en morgen in huis te hebben. We zijn enorm verwend op vlak van technologie. 
Daarom hebben we Messenger, Twitter e.d. waarin we binnennormale omstandigheden binnen het uur antwoorden. 
Ik begrijp voor mensen dat geen account hebben dat dit vervelend is net daarom hebben we ook het 5000 nummer. 
Ook hier zijn de wachttijden in normale omstandigheden absoluut niet lang.
Overmacht kan er altijd voor zorgen dat dit iets of wat anders loopt.
Over technologie gesproken, lees zeker eens dit artikel!  
Indien ze geen Facebook of Twitter hebben en ze willen niet bellen, kan je ook altijd vragen om bv. via een vriend hun FB te contacteren. Alles is mogelijk.

 

Groetjes

Alexandra

0 pluimen
NieuwHier
Gewaardeerd verkenner

@AlexandraW Van bellen of berichtjes via FB etc. hou je geen enkel bewijs over wanneer het eventueel tot een klacht moet komen. Gelieve op de website de mogelijkheid te voorzien om een schriftelijke vraag of opmerling te formuleren. 

patrick2
Wijze
Wijze

@NieuwHier  het bellen is opzich het probleem niet omdat gesprekken opgenomen worden en mogen in bepaalde zaken of gevallen daarvoor gebruikt worden , geen verdere details hier over. berichtjes via FB kan men ook bewaren daar is een geschiedenis van , tenzij men deze wist maar ik wis dat niet zo een belangrijke zaken. Maar goed zou toch graag een email adres zien waarin alles geregeld kan worden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@NieuwHier 

Ik steun uw vraag om een invulformulier volledig, maar van een bericht via twitter of messenger, daar heb je wel degelijk een bewijs van op uw foon of PC hé. Niet beter of niet slechter dan van een mail.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen