annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

extra 50gb krediet voor flybox

Topic gestart op: 13-12-20 13h46

Antwoorden: 2 antwoorden

georgesgoossens
Aspirant verkenner

extra 50gb krediet voor flybox

Dag, dit zijn een beetje vijgen na pasen, enfin daar lijkt het op ... het gaat over de extra 50gb covid krediet.

Mijn vraag is wanneer gaat die invoege. De reden waarom dat voor mij belangrijk is? Wel mijn krediet was op. 100gb dal 50gb piek en 35gb boost DUS heb ik 2 x 10gb bijgekocht a 2 x 10euro. Als ik vervolgens ga kijken naar het krediet zie ik 70gb. DWZ het lijkt erop dat ik die 20gb 'verloren' gekocht heb. Ik ga toch niet 20gb bijkopen als er nog 50gb beschikbaar is. Daarom, wanneer is die 50gb erbij gekomen. Zeker niet bij de reset. Bij de reset op 17 novermber stond er LEES GOED 50MB en geen 50 GB als ik daaroptrent de helpdesk contacteer verdwijnt die 50Mb dus ik koop 20gb bij DAN komt die 50BG erbij HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL KERIEUUUUUUUUUUUUUUUUUUS . Als ik enkele keren de helpdesk hierover interpelleer heb ik geen antwoord. "ZE" kunnen niet zien wat er met het krediet gebeurd... Daarom volgende stap , de community. Is er nog iemand die dergelijke kuren heeft opgemerkt. Ik geef toe, het is sinds mei 2019 dat ik via de flybox werk en het ging goed, tot ik alle krediet opgebruikte vorige maand  en opzoek ben gegaan naar wat ik juist per dag (soms) halve dag gebruikte de laatste maand. en ook alle beschikbare facturen met de details aan verbruik geanalyseerd. Het is inderdaad ontegensprekelijk dat ik de laatste maand meer verbruikte, het is ook niet toevallig dat orange de mensen vriendelijk tegemoet komt met de 50gb covid. Maar er is daar iets misgegaan heb ik zo de indruk en ik zou (wou) toch wel weten hoe het in zijn werk gaat dat er eerst  50MB (megabyte he!) staat, dan niks (0gb) en dan NA extra aankoop van krediet 20gb, 50Gb. Enfin ik heb dan nu toch maar de optie van een vaste lijn ingang gestoken. De functionaliteit van de flybox is niet langer relevant voor mijn situatie. Alleen spijtig dat deze hick-up voorvalt ... iemand?

ik moet nu een thema kiezen ik kan kiezen uit , wat zou ik nu best kiezen , GEEN idee daarom kies ik sugestie , ik herken geen van de themas 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@georgesgoossens  als je het juiste thema wilde dan had je ook de juiste rubriek moeten kiezen namelijk : Mobiel internet. dan had je ook het juiste thema gehad 🙂 

Maar met je vraag gaan we niet echt kunnen helpen. Je kan wachten op mede trillers die hetzelfde voorhadden en die hun ervaringen delen met je. Maar de oplossing gaat hem toch liggen bij de klantendienst. Die zullen ook niet weten wanneer je de extra GB krijgt want dat weten wij ook niet daar moet je op wachten. Je kan daar wel je vraag stellen wat er mis gaat met je verbruik. Aan de hand van je vraag kunnen ze een dossier maken en door geven aan de technische achterliggende dienst die het nakijken wat er mis gegaan is met je verbruiksmeter waarom die iets anders aangeeft. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
georgesgoossens
Aspirant verkenner

Dag Patrick2, bedankt voor je antwoord 

je bent begonnen met het einde van mijn post, dus ik begin met het begin van juow post 🙂

 

omtrent de keuze van het onderwerp en thema 

in de titel zie ik 

 

 

  •  Re: extra 50gb krediet voor flybox

 

Ik kan niet zo direkt zien welke de andere keuze mogelijkheden behalve "mobiel" en "opties en diensten" zijn ; maar ik heb het gevoel dat "mobiel" al een goede gok is(was?), wat "opties en diensten" betreft is dat al minder, het lijkt mij overeen te komen met "andere" ...soit 

nu over de essentie van mijn post: ik kan, nadat de faktuur gemaakt is, nakijken wat het VERBRUIK is via een download in execell kan ik daar wat gegevens uit puren, dal/piek maar ook dag van de week, want wat als piek vermeld staat in de weekend is gerekend als dal ... via de "als" functie kan ik dan week van weekend scheiden ... MAAR NU gaat het over het KREDIET, in het bijzonder over extra aangekocht krediet en extra covid krediet. Daarbij is het enige aanknopingspunt voorlopig de "periode" daarmee bedoel ik de 70Gb bestaande uit 50gb covid en 20 aangekocht die onder 1 hoofding geroepeerd zijn, lopen tot 27/02/21 copy/paste van de klantendienst website 

SurfherlaadbeurtUpdate 13/12/2020 15:40
 
Nog 47,6 GB
 
0
70,0 GB = 71730 MB

Geldig tot :27/2/2021
 
Dus er is hier een vermoeden dat de eerste extra 10gb op 27/11/20 aangevraagd is. Want de "reset" dat is het begin van de fakturatie periode is 17/mm/yy tot 18/mm+1/yy. Dus er is wel degelijk een datum waarop het extra surfvolume ingaat LATER dan de "reset" datum. MAAR wat mij in het bijzonder bezighoud is de datum van de 50gb COVID, wanneer die inging... Opnieuw dank voor uw welwillende hulp bij het uitpluizen van het mysterie, in ieder geval het bijft voor mij een mysterie hoe 50mb, daarna nul gb en vervolgens 50gb wordt zonder dat daar een spoor van zou zijn 🙂
 
telkens dit bericht :Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en dien het opnieuw in wanneer u tevreden bent met het resultaat.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen