Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-07-23 15h19
Antwoorden: 4 antwoorden
Waarom komt de helpdesk zijn belofte niet na om alle fout gefactureerde premiumnummers volledig te crediteren? Gesprek is nochtans opgenomen....
goedemiddag,
heeft dit antwoord je niet kunnen helpen?
Zo jawel, klik dan even op als oplossing accepteren op het
antwoord wat je heeft geholpen.
Zo moeten wij niet telkens alles opnieuw zoeken en lezen gaan.
Dank je.
Ik heb dit ook meegemaakt en ben naar de ombudsman gestapt. Kosteloos en snel een terugbetaling waar ik eerder al twee maand zat op te wachten.
@15614281 goedemorgen,
misschienwel hé, duurt tot de vlg afrekening.
neem via nr 5000 contact op
of via FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
We zijn hier allemaal klanten, @15614281 en kunnen geen sluitend antwoord geven
Misschien komt het op de volgende factuur Je zult met Orange contact moeten opnemen
Good luck
Gebruiker | Aantal |
---|---|
13 | |
6 | |
4 | |
2 | |
2 |