annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

heeft Telenet Orange verslagen in de cellular Apple Watch support

Topic gestart op: 09-11-20 14h19

Antwoorden: 9 antwoorden

boni
Aspirant verkenner

heeft Telenet Orange verslagen in de cellular Apple Watch support

OPGELOST
Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
boni
Aspirant verkenner

Telenet hoeft hierover geen promotie te maken, Apple doet dat voor hen om hun website.  Enige provider die vermeld staat op de Apple Watch pagina is Telenet.  

Telenet heeft dus Orange verslagen in de cellular Apple Watch support, én uit de reacties die ik hierboven lees, ook in "het aanbieden wat klanten zoeken/vragen".  

Hup, hup Orange België, catch-up now! Release apple watch cellular support. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Yourt
Ervaren verkenner

Geduld... mmmh... op Apple site staan nu Orange en Ubigi, geen Telenet. Heb zelf Telenet thuis en de kids delen de data daarvan op hun iPhones. Telenet biedt inderdaad Apple Watch ondersteuning aan. Orange? Niks te vinden. En wat met een iPad Pro en eSim op eenzelfde nummer-abonnement-gebruiker?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@boni  ik zie niet dat Telenet Orange heeft verslagen in de ondersteuning voor E-sim op een smartwatch. Ik zie het eerder als Telenet kan niet achterblijven voor ondersteuning van E-sim. Wat men ook niet weet of niet gelezen heeft is dat Telenet pas volgend jaar E-sim ondersteund op de toestellen. Wat is een persoon ermee die E-sim wenst op zijn gsm maar Telenet ondersteund enkel de Apple watch? 

Ik vind het geen vooruitgang wat Telenet gemaakt heeft eerder achterop lopen op de feiten wat Orange al ondersteund en sinds kort Proximus ook. 

Dus nee Telenet heeft Orange niet verslagen helaas. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


davedive
Aspirant verkenner

Goede middag,

Ben mobiel overgestapt naar Orange (van Base) omdat ik er van overtuigd was dat Orange (gezien Europese uitrol) als éérste zou zijn met Apple Watch e-sim. (Ik woon tegen de franse grens aan en kocht een LTE watch in Apple Store Lille met die uitrol in gedachten). Ik dacht ook dat Telenet daar tot nu zo weinig had over gecommuniceerd dat het van hen (en Base) nog wel heel wat langer zou kunnen duren.

Wat ik echter lees bij Telenet is dat dit echter vanaf morgen zou moeten werken : 

Telenet One Number zit vanaf 13 november standaard inbegrepen in de WIGO-, YUGO- en zakelijke bundels. Elk mobiel nummer uit de bundel kan aan één eSIM gekoppeld worden. De smartwatch maakt gebruik van de inbegrepen data en belminuten. Telenet One Number kan geactiveerd worden op de Apple Watch Cellular (versies Apple Watch Series 6, Apple Watch SE) en later op de Samsung Watch LTE (versies Galaxy Watch 3 en Galaxy Watch Active 2). Eerdere generaties van Apple Watch of Samsung Watch met eSIM die in een ander Europees land gekocht werden, zijn ook compatibel.

Dus enkel voor abonnees met internet thuis, mobiele telefonie (en eventueel ook TV). 

Heb ik nu net telenet thuis ! 

Hopelijk gaat Orange niet te lang wachten met het aanbieden van Apple Watch support anders zal ik misschien toch nog de jump maken naar Telenet. 

 
 
 
 
 
 
patrick2
Wijze
Wijze

@davedive  meestal is het altijd zo natuurlijk dat er bepaalde dingen veranderen en je daarvoor een overstap doet. Wat men dan niet weet is dat er bij de huidige provider toch iets veranderd waardoor je die overstap misschien niet wilde doen of toch hebt gedaan. 

Terugkomend op de E-sim op de smartwatch , Orange zal er denk ik niet mee wachten. Nu Telenet de zet gemaakt heeft zal Orange ook volgen maar het zal niet voor direct zijn anders was er al een communicatie geweest naar de klant toe. Dus ik kan je al zeggen je gaat toch geduld moeten hebben voor Orange dit buiten brengt. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen