annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

heeft Telenet Orange verslagen in de cellular Apple Watch support

Topic gestart op: 09-11-20 14h19

Antwoorden: 9 antwoorden

boni
Aspirant verkenner

heeft Telenet Orange verslagen in de cellular Apple Watch support

OPGELOST
Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
boni
Aspirant verkenner

Telenet hoeft hierover geen promotie te maken, Apple doet dat voor hen om hun website.  Enige provider die vermeld staat op de Apple Watch pagina is Telenet.  

Telenet heeft dus Orange verslagen in de cellular Apple Watch support, én uit de reacties die ik hierboven lees, ook in "het aanbieden wat klanten zoeken/vragen".  

Hup, hup Orange België, catch-up now! Release apple watch cellular support. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
plaske12
Gewaardeerd verkenner

Hey Patrick, Ondertussen al 2022, heb jij nog nieuws over de watch-sim?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@plaske12 

Nee want anders was het al vermeld geweest. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
davedive
Aspirant verkenner

@patrick2 

'Men is altijd te vroeg geboren voor de wetenschap' of ook 'men heeft telkens je een nieuwe technologie ontvangt de oude van morgen in handen'.

Maar was Telenet nu 1 week vroeger geweest met de aankondiging, dan was ik hier nooit terecht gekomen. 1 week dat is toch wel héél 'close';-).

Ik zie wel hoe het evolueert, maar met de stille(re) eindejaarsdagen in aantocht hoop ik dat Telenet super véél promotie maakt zodat Orange zich vlug bezint en volgt.

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@davedive  Telenet zal hier niet te veel promotie rond maken daar ken ik Telenet te goed voor. Er zijn nu aankondigen geweest wat in de pers is geweest en dergelijke maar dan gaat dat stil vallen. ( verder wijk ik daar niet over uit ) 

Zoals met veel dingen zal er altijd iemand voorop lopen met bepaalde 'uitvindingen' en er zijn er die achterop lopen. Daarin heb ik wel volle vertrouwen dat Orange gaat volgen enkel denk ik niet meer voor dit jaar. Ben daar natuurlijk niet zeker van want er kan veel veranderen en gebeuren in een kleine maand tijd. Zou zeggen houd alles eens goed in de gaten , website, eventueel social media en je zal op de hoogte blijven. Moest je dat niet kunnen , wat ik ook wel begrijp , kom dan eens hier regelmatig kijken want nieuwe aankondigingen ga je hier ook terug vinden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


boni
Aspirant verkenner

Telenet hoeft hierover geen promotie te maken, Apple doet dat voor hen om hun website.  Enige provider die vermeld staat op de Apple Watch pagina is Telenet.  

Telenet heeft dus Orange verslagen in de cellular Apple Watch support, én uit de reacties die ik hierboven lees, ook in "het aanbieden wat klanten zoeken/vragen".  

Hup, hup Orange België, catch-up now! Release apple watch cellular support. 

Leden met de meeste pluimen