annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

korting GSM abonnement

Topic gestart op: 16-11-19 12h51

Antwoorden: 6 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

korting GSM abonnement

@Totem  en @AlexandraW  ,

Elke klant binnen Orange kan een gsm aankopen met een korting die gelinkt wordt aan hem of haar abonnement. Elke nieuwe klant krijgt korting van 3 maanden op een nieuw abonnement.

Waarom krijgt een bestaande  klant deze korting niet bij een upgrade naar een hoger abonnement ?

Kan het een idee zijn dat als een bestaande klant een upgrade doet van zijn of haar abonnement dat deze ook de korting geniet van drie maanden ? Natuurlijk bij een downgrade zal deze korting vervallen , maar het zal de bestaande klant niet in de kou laten staan. Men zou dan wel een upgrade moeten van een laag abonnement naar een hoger abonnement om van de korting gebruik te kunnen maken. Via de klantenzone kan men het abonnement wijzigen en zou dan de vermelding erbij maken bij de upgrade krijgt u deze korting maar bij een downgrade komt de korting te vervallen. Na de 3 maanden wordt het abonnement tegen de normale prijs. Denk toch dat dit een extra cadeau is naar de bestaande klanten maar ook weer in Orange Thank you een extra mogelijkheid is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem  en @AlexandraW  ,

Elke klant binnen Orange kan een gsm aankopen met een korting die gelinkt wordt aan hem of haar abonnement. Elke nieuwe klant krijgt korting van 3 maanden op een nieuw abonnement.

Waarom krijgt een bestaande  klant deze korting niet bij een upgrade naar een hoger abonnement ?

Kan het een idee zijn dat als een bestaande klant een upgrade doet van zijn of haar abonnement dat deze ook de korting geniet van drie maanden ? Natuurlijk bij een downgrade zal deze korting vervallen , maar het zal de bestaande klant niet in de kou laten staan. Men zou dan wel een upgrade moeten van een laag abonnement naar een hoger abonnement om van de korting gebruik te kunnen maken. Via de klantenzone kan men het abonnement wijzigen en zou dan de vermelding erbij maken bij de upgrade krijgt u deze korting maar bij een downgrade komt de korting te vervallen. Na de 3 maanden wordt het abonnement tegen de normale prijs. Denk toch dat dit een extra cadeau is naar de bestaande klanten maar ook weer in Orange Thank you een extra mogelijkheid is.

Ugh @patrick2,

Totem bedankt je voor je input, meer promo's geven, zou inderdaad een droom zijn voor elke klant. De evenwicht tussen promo's geven en rendabel blijven is heel fragiel, daardoor heeft Orange gekozen voor de Orange Thank You getrouwheidsprogramma.
Hiermee krijg je gratis bioscooptickets, toegang naar events, gratis data, kortingen, enz. Hiermee wilt Orange zich onderscheiden van de concurrentie.

Totem's zonnegroeten,

Totem

 

Surfer
Ervaren genezer

Orange zou eens iets totaal nieuws proberen:

* Kortingen:

1. Nieuwe klanten:

Abo's met kortingen NU 4 maanden ipv 3 maanden (dit is enkel voor nieuwe klanten, die nog geen klant zijn van Orange)

2. Bestaande klanten:

Abo's met kortingen NU 2 maanden ipv 1 maand (dit is voor bestaande klanten, die trouw zijn aan Orange; ongeacht hoelang); Bij downgrade ben je het uiteraaard kwijt.

* Thank you +:

1. Voor alle bestaande klanten de keuze laten uit:

- Een bioscoop ticket voor je verjaardag (bijv) of tickets voor musea of een ticket voor een match naar keuze te gaan zien (Belgisch voetbal wel te verstaan).

- Eens een maand 5% korting te hebben op je totale abo.

- Een herlaatbeurt gratis van 5 euro voor pre pay houders (1X/jaar) bijv.

* Webmail:

Voor alle klanten een webmail (je kan niet meer zonder).

 

Er zijn tal van andere mogelijkheden, maar het allerbelangrijkste voor mij (nieuwe en bestaande klant) is een zeer goeie service (dat kost wat).

 

Surfer

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Surfer  ik sta totaal achter uw idee en zeker die webmail want inderdaad vandaag de dag kan je niet zonder mail. Enkel die korting van 2 maanden vind ik toch 3 maanden dat bestaande klanten die mogen hebben. Zeker ook omdat ze er altijd mee adverteren vind ik toch dat een bestaande klant dit ook mag hebben. Voor de rest sta ik zeker achter uw idee.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

We waren hier eens nieuwsgierig of er op andere Orange websites, een webmail aanwezig waren.

Hier is er één Orange website met een webmail. Het kan ook zijn, dat je via deze webmail je kan inloggen op de betreffende pagina (zoals bij Proximus). 

Link: https://www.orange.fr/portail

(Franse Orange met veel reclame)

Ik zie toch liever onze Orange website. Duidelijk, soberder en weinig reclame 🙂

 

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen