annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

messenger waar vind ik die

Topic gestart op: 26-10-19 19h33

Antwoorden: 14 antwoorden

mvla
Gewaardeerd verkenner

messenger waar vind ik die

OPGELOST

op mijn eerdere vragen heb ik al 2 keer het antwoord gehad je moet messenger gebruiken om orange te contacteren. ik heb dat niet op mijn laptop windows 10. Facebook heb ik ook niet, een smartphone ook niet.

Waar vind ik messenger dan?

Labels (1)
5 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Cdt24801
Wijze
Wijze

@mvla 

Zoals ik eerder al zei, er is een messenger voor PC waar je absoluut geen facebook voor nodig hebt. Ik weet het zeker want ik gebruik het zelf. Er zijn er meerdere, maar hier heb je er al eentje:

https://messenger-for-desktop.nl.softonic.com/

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@mvla 

Hier nog eentje:

https://www.filehorse.com/download-messenger-for-desktop/

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@mvla 

En hier nog een derde:

https://messengerfordesktop.com/

Laat u vooral niet afschrikken door de waarschuwing die bij alledrie staat: this is not an official Facebook product. Natuurlijk niet, dat is enkel de messenger die in facebook zelf zit. En op deze vrije PC versies heeft facbook geen grip. En Zuckerberg geen centen.

Ik verzeker u: het werkt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze


@mvla  schreef:

helaas jongens , alles geprobeerd  telkens kom ik bij het zelfde schermpje uit , log in met je facebook account.

... knip ...


Dat vind ik heel bizar want ik heb ook geen FB en heb mij op messenger een account aangemaakt op basis van mijn gsm nummer. Zonder probleem.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

NelsonM
Orange-werknemer

Hallo @mvla,

Aarzel zeker niet om de antwoorden van @Cdt24801 en @patrick2. als gewaardeerde oplossingen te valideren, want wat zij zeggen is wel correct 🙂

P.S : Je kan webcare ook contacteren via Twitter.

Groetjes,

Nelson 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
mvla
Gewaardeerd verkenner

ik heb ze alle drie geprobeerd  en als ik een account wil aan maken wordt ik doorverwezen naar facebook om een account aan te maken. Terug bij af dus. dju

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@mvla  dat gratis gedoe wordt wel overal tegengehouden precies. Tegenwoordig overal maar aanmelden en een account aanmaken. Misschien een optie dat Orange een wattsapp nummer erin gooit zodat iedereen daar zeker aan kan zonder account aan te maken. Ja oke op wattsapp zelf maar dat is niet veel wat die vragen enkel je nummer en een naam. 

@AlexandraW  of @Totem  zit daar niet ergens wat toekomst muziek tussen ook naar het webcare team toe ? Wattsapp is makkelijk op de pc te installeren IT kan dat perfect op die manier kan een klant altijd en overal een bericht sturen en is meteen op de hoogte van zijn of haar antwoord. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@mvla 

Als ge goed kijkt bij het installeren zul je zien dat je de keuze krijgt: aanmelden met een facebook account OF aanmelden met een telefoonnummer. Het is dus het tweede dat ge moet kiezen. En dan hebt ge dus GEEN FB nodig om met messenger te werken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@mvla 

En ik herhaal: het werkt, want ik gebruik het zelf. Ik heb GEEN FB account. Heel het boeltje geïnstalleerd op basis van mijn telefoonnummer (gsm weliswaar, of het met een vaste lijn ook gaat , dat weet ik niet).

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Pixel
Aspirant verkenner

Via de Messenger op Android kan je inderdaad een account maken om enkel te chatten zonder profiel op basis van je telefoonnummer.

Leden met de meeste pluimen