Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-12-22 15h55
Antwoorden: 13 antwoorden
Wij zijn pas klant geworden bij Orange. Normaal kwamen ze afgelopen vrijdag alles installeren en aansluiten.
We kregen een tijdslot tussen 13u en 18u. Ik had hiervoor verlof genomen zodat er iemand aanwezig was. OP de brief stond ook dat wij 99 € moesten betalen als we de afspraak zouden afzeggen... OK, geen probleem.
Nu zijn ze zelf gewoon NIET komen opdagen !!!!!!
We kregen om 18.15u telefoon dat het niet meer zou lukken vandaag en ik een nieuwe afspraak moest maken.
Dus ik moet 99€ betalen als ik mijn afspraak niet nakom, maar Orange hoeft de afspraak niet na te komen ??? Een halve dag verlof genomen voor niks !!
Ik heb verschillende malen de klantendienst proberen te bellen, maar daar geraak je zelfs niet binnen ...
Zit daar wel iemand aan de telefoon ??
Mooie start bij Orange . Krijg ook niemand aan het woord ! Begin al spijt te krijgen ..
Ben wel halve dag verlof kwijt voor niks ..
Och ja, dan ben je een halve dag verlof kwijt
Onozelaar !!
Big deal @bulckske
ziet U zelf niet in wat voor “triestig/arrogant” antwoord dit is? Met alle respect voor Uw antwoord maar hoe gaat de andere kant dit ontvangen denkt U?!
voor sommige mensen is dit bijna 3% van hun jaarlijkse vakantie!!
ja er kunnen fouten gebeuren maar al de nalatigheid en geen gehoor geven is totaal iets anders dan er is iets fout gelopen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |