annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

nieuwe klant, slechte start !!

Topic gestart op: 05-12-22 15h55

Antwoorden: 13 antwoorden

bulckske
Aspirant verkenner

nieuwe klant, slechte start !!

Wij zijn pas klant geworden bij Orange. Normaal kwamen ze afgelopen vrijdag alles installeren en aansluiten.

We kregen een tijdslot tussen 13u en 18u. Ik had hiervoor verlof genomen zodat er iemand aanwezig was. OP de brief stond ook dat wij 99 € moesten betalen als we de afspraak zouden afzeggen... OK, geen probleem.

Nu zijn ze zelf gewoon NIET komen opdagen !!!!!!

We kregen om 18.15u telefoon dat het niet meer zou lukken vandaag en ik een nieuwe afspraak moest maken.

Dus ik moet 99€ betalen als ik mijn afspraak niet nakom, maar Orange hoeft de afspraak niet na te komen ??? Een halve dag verlof genomen voor niks !!

Ik heb verschillende malen de klantendienst proberen te bellen, maar daar geraak je zelfs niet binnen ...

Zit daar wel iemand aan de telefoon ??

Mooie start bij Orange . Krijg ook niemand aan het woord !  Begin al spijt te krijgen ..

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Gregory
Wijze
Wijze

Wou zeggen @Goriske1993 dat het het einde van de wereld niet is.  Planningen kunnen uitlopen

 

0 pluimen
Goriske1993
Ervaren verkenner

@Gregory 
Ja volledig mee akkoord!! (Ben manager in de chemische logistiek dus dit moet U mij niet vertellen!)

Ik heb het er vooral lastig mee dat dit de reactie van Orange op ELK probleem is. 

Niemand kan verantwoordelijk gesteld worden en daar wringt het schoentje. De technische dienst is “uitbesteed” door orange en zodoende heb je hier geen management over daar dit een volledig externe firma is..

 

Mensen in de winkel: kunnen niet in de systemen (willen wel en komen hier open voor uit dat dit schandalig is)

mensen van de klantendienst: kunnen raadplegen maar aanpassen moeten ze beroep doen op de externe firma (sommige medewerkers willen oprecht hun job goed doen maar kunnen niet, ook zij komen hier open voor uit)

externe firma: niet te bereiken…

”ja meneer deze dienst belt U binnen de 24u” -) al 3 keer en nog steeds niets gehoord. (Ondertussen 6dagen verder)

 

En zo komt u met elk (specifiek) probleem nergens…

als ik alles wat jullie telefonisch melden /zeggen op papier had, kon ik hier zeer gemakkelijk een rechtszaak door winnen, misschien is dit de achterliggende reden dat er op geen enkele manier schriftelijk communicatie kan gebeuren? 🙂

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

De technische dienst is bij Telenet ook uitbesteed @Goriske1993 

Toen ik verhuisde was het een externe firma die mijn Telenet aansluiting deed

In het nieuws gezien - de energiebedrijven besteden hun call centers ook uit

Probleem is dat we in hier in een consumer market zitten - heel veel klanten met weinig maandelijkse omzet.

Verder is dit voor veel klanten chinees en bellen voor gemakkelijke problemen - wifi gaat niet goed, ed

Je kunt misschien voor een duurdere operator opteren - maar daar is het ook niet alleen maar zonneschijn.  Perfectie is niet van deze wereld.  ik vind ook dat het beter kan, alleen heb ik daar geen stem in

0 pluimen
Goriske1993
Ervaren verkenner

Correct, echter zijn bij hun de diensten niet zo slecht als bij Orange. Uitbesteden is inderdaad van deze tijd(elk bedrijf doet dit), maar als bij ons een contractor zo slecht werk aanlevert vliegt die buiten 🙂 

Een deftige firma volgt hun contractors op 😉

Vooral ook om de loonkost onder controle te krijgen doet men dit😉 contractor is altijd goedkoper als eigen personeel. (lees: extra winst kunnen maken)

Dan moet je enkel niet verschieten als je dit niet opvolgt dat hier zware klachten op komen.

en “Probleem” van consumer market is 100% terechte opmerking enkel weet Orange dit op voorhand bij de opzet van hun business. (Klanten hebben hier geen affaire mee na datum) 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen