Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-10-19 22h08
Antwoorden: 21 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
via deze weg eens proberen of ik een antwoord of hulp kan krijgen. Vandaag weer 1u 25 min aan de lijn gehangen(nee dit lieg ik niet) met orange om een nieuw collibrie kaartje te bestellen en dit na reeds weken proberen mijn probleem uit te leggen dat mijn reeds ontvangen simkaartje niet te activeren is. De man van orange ging voor mij een nieuw kaarjtje bestellen , geen probleem. Na alle gegevens te hebben doorgegeven , paspoort nummer, simkaart nummer van het jim mobile kaartje enz. blijf nog even aan de lijn...... na ongeveer 20 minuten. naaahh het gaat niet , je moet dat toch zelf bestellen via internet. oke dat was het dan weer. ik zelf proberen. nee hoor ik kan geen kolibrie kaartje bestellen omdat het systeem de simkaart nummer van mijn jim mobile herlaad kaar niet kent. wat moet ik nu doen
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo het kan zijn dat u even moet wachten op u sim kaart op die activeren is misschien gebeurd maar dat duur altijd even want ik ben van gsm abo telenet naar orange gegaan dus ik moest ook een paar dagen wagten maar bleef ik voort bellen met mij telenet gsm abo tot mij ontvangs weg viel dan mij nieuw sim kaartje in gestoken van Orange dat was bij mij zo.
@Axel-malysse schreef:
Normaal kan je dat toch in een orang shop laten doen bij mij hebben ze dat gedaan toen ik overstapte naar orange
Ja inderdaad, normaal wel. Maar als men u in Lommel buitengooit omdat je online gekocht hebt en niet in hun shop , dan sta je daar wel mooi te blinken ..
Ja dat klopt
Hoi,
Als ik van jou was, zou ik direct de dag erna naar een van de orange-winkel binnenstappen.
Je wordt snel en beter geholpen..😉
Groetjes
@Stafie schreef:
Hoi,
Als ik van jou was, zou ik direct de dag erna naar een van de orange-winkel binnenstappen.
Je wordt snel en beter geholpen..😉
Groetjes
Dat lijkt mij, zoals ik reeds in mijn eerste antwoord vermeld heb, inderdaad een goed alternatief.
zoals eerder vermeld in de winkel in Lommel helpen ze mij niet. Men zegt online besteld dan bel ook de klanten dienst maar. en dan kan je vertrekken. Is echt een **bleep** service bij Orange hoor.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 |