annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

nummer terug krijgen

Topic gestart op: 13-10-22 12h03

Antwoorden: 6 antwoorden

victornolf
Aspirant verkenner

nummer terug krijgen

ik heb mijn nummer enkele dagen geleden afgesloten omdat ik ben verhuisd naar het buitenland. 

iets te vroeg blijkbaar want ik was vergeten dat mijn Its-me en mijn email adress allemaal zijn verbonden met mijn gsm nummer.

is er een manier waarop ik mijn nummer en sim-kaart terug kan activeren (sim kaart zit nog steeds in mijn gsm)

 

alvast bedankt

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

@victornolf goedemiddag,

 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

it'me is geen probleem om om te zetten van telefoonnummer.

Als je veranderd bent van telefoonnummer dan moeten we het itsme®-account op je oud telefoonnummer eerst resetten. Hiervoor maak je een support ticket aan op onze website en je vermeldt je oud en nieuw telefoonnummer. Ken je je oud telefoonnummer niet meer, stuur ons dan ook je eID kaartnummer.

Daarna kan je met dat telefoonnummer it'me terug activeren. Werkt wel niet met een Nederlands nummer.  Tenzij dat ze onlangs die functionaliteit hebben toegevoegd.

0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

ter aanvulling:

Je kunt de ID gegevens in je itsme®-account updaten met de hulp van je Belgische eID kaart.
Dit kan via de bank (1) of op onze website (2). Het is belangrijk dat de gegevens op je eID kaart up to date zijn. Ben je van naam, geslacht, rijksregisternummer of telefoonnummer veranderd, neem dan even contact op met ons want dit kan niet op deze manier aangepast worden.

Kan iedereen itsme® gebruiken?

Iedereen die ouder is dan 18 jaar, een mobiel telefoonnummer, een smartphone én

  • een Belgisch eID met chip of
  • een Nederlands eID of paspoort met NFC 

heeft, kan een digitale identiteit bij itsme® aanmaken. Internationale telefoonnummers kunnen enkel gebruikt worden bij de banken ING, KBC, CBC, via Belgische eID of in de Nederlandse eID flow.

0 pluimen
victornolf
Aspirant verkenner

dat is juist het probleem ik ben verhuisd naar nieu zeeland dus nogal moeilijk om langs te gaan.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen