Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

orange radio

Orange radio app error

Ik heb steeds problemen bij het laden van de radio app.. wanneer ik de app open sluit hij vanzelf af  of opent hij wel maar wanneer ik dan een zender wil afspelen sluit de app zich af met een error. Ik heb al geprobeerd de app volledig te verwijderen en opnieuw te instaleren maar zonder succes.

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Highlighted
Veteraan genezer

Re: orange radio

Goedenavond,

heb je ook de cache verwijderd van de app?

En je toestel volledig opnieuw opstarten, dan pas opnieuw 

je app downloaden.

Succes.

Josette vraagt ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Leidende sjamaan

@buttn 

Ik heb ook al gemerkt dat de Orange radio app niet echt optimaal functioneert. Ik gebruik hem nog maar zelden en heb ook een andere radio app geïnstalleerd.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Veteraan genezer

Ik persoonlijk heb de Radio 2.

Josette vraagt ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Leidende sjamaan

Snel even gecheckt .. Ik heb Radio BE

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Veteraan genezer

Stefaan daar kan je dan een zender uitkiezen Radio 2 Limburg hahahaha staat daar ook bij.

Highlighted
Leidende sjamaan

@Josette  schreef:

Stefaan daar kan je dan een zender uitkiezen Radio 2 Limburg hahahaha staat daar ook bij.

Ah ja, in zo een app staan toch meestal een hoop zenders in waaruit je dan kan kiezen.

Heb jij een app waar enkel Radio 2 in staat?

Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Veteraan genezer

Stefaan,

hier is de pagina: klik maar

Zet hem zo: https://radio2.be/regios/limburg boven werkt precies niet!

Je kan daar kiezen welke provincie je wil.

Succes.

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Josette 

OK Josette, nu volg ik helemaal. Jij gebruikt geen app, jij hebt een shortcut naar een webpagina !! 😎

Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Veteraan genezer

Op de laptop wel, op de gsm kan je die in playstore halen hoor!

Leden met de meeste pluimen