Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Goedemorgen,
is er al iets gezegd geworden over de profielen van andere leden en van onszelf?
Zouden ze deze hebben uitgeschakeld of zit er weer een bug in de Tribe?
Groetjes Josette
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@patrick2 schreef:
wat bedoel je precies daarmee Josette ?
Ik denk dat ik weet wat @Josette bedoelt.
Om iemands profiel te bekijken moest je vroeger gewoon op zijn naam klikken. Als je dat nu doet verschijnt het kadertje nog wel, maar het is leeg.
Josette, ik heb het antwoord gevonden: niet meer op de naam maar wel op de avatar klikken en het werkt weer.
@Josette schreef:
Goedemorgen,
is er al iets gezegd geworden over de profielen van andere leden en van onszelf?
Zouden ze deze hebben uitgeschakeld of zit er weer een bug in de Tribe?
Groetjes Josette
Hallo iedereen,
Er is inderdaad een bug op deze optie. Je kan nog altijd op de avatar klikken om het profiel van je medetribers te zien 🙂
We werken eraan !
Groetjes,
Nelson
We hadden dit reeds opgemerkt en ons aangepast. Eigenlijk hoeven jullie, wat mij betreft tenminste, daar geen energie meer in te steken. We klikken nu op de avatar ipv op de naam en de kous is af. Simpel.
@patrick2 schreef:
wat bedoel je precies daarmee Josette ?
Ik denk dat ik weet wat @Josette bedoelt.
Om iemands profiel te bekijken moest je vroeger gewoon op zijn naam klikken. Als je dat nu doet verschijnt het kadertje nog wel, maar het is leeg.
Josette, ik heb het antwoord gevonden: niet meer op de naam maar wel op de avatar klikken en het werkt weer.