annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

orange radio

Topic gestart op: 23-03-20 17h46

Antwoorden: 11 antwoorden

buttn
Aspirant verkenner

orange radio

Orange radio app error

Ik heb steeds problemen bij het laden van de radio app.. wanneer ik de app open sluit hij vanzelf af  of opent hij wel maar wanneer ik dan een zender wil afspelen sluit de app zich af met een error. Ik heb al geprobeerd de app volledig te verwijderen en opnieuw te instaleren maar zonder succes.

Labels (1)
11 ANTWOORDEN 11
Josette
Wijze
Wijze

Ik persoonlijk heb de Radio 2.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Snel even gecheckt .. Ik heb Radio BE

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Stefaan daar kan je dan een zender uitkiezen Radio 2 Limburg hahahaha staat daar ook bij.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Josette  schreef:

Stefaan daar kan je dan een zender uitkiezen Radio 2 Limburg hahahaha staat daar ook bij.


Ah ja, in zo een app staan toch meestal een hoop zenders in waaruit je dan kan kiezen.

Heb jij een app waar enkel Radio 2 in staat?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Stefaan,

hier is de pagina: klik maar

Zet hem zo: https://radio2.be/regios/limburg boven werkt precies niet!

Je kan daar kiezen welke provincie je wil.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen