annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

sim kaart niet geregistreerd

Topic gestart op: 18-04-20 13h02

Antwoorden: 11 antwoorden

pablodossche
Aspirant verkenner

sim kaart niet geregistreerd

Hallo, 

Ik ben nu een tweetal weken aan het proberen mijn prepaid kaart weer om te zetten naar een abonnement. 
Na veel te veel in de wacht gezet te worden, doorverwezen, geen antwoord, halfslachtige oplossingen,... wil ik graag een oplossing. 

Uiteindelijk heb ik een afspraak kunnen maken in een orange shop, hier kreeg ik een nieuwe simkaart met hetzelfde nummer. Mijn nieuw abonnement stond volgens hem al actief en binnen de 24u zou ook de simkaart moeten werken, dit was woensdag,...
Nu krijg ik enkel de melding 'simkaart niet geregistreerd'. Het orange callcenter krijg ik al 2 dagen niet meer aan de lijn door drukbezette lijnen. Wegens de huidige crisis kan ik hier perfect inkomen, maar als ik een bericht achterlaat krijg ik ook geen antwoord terug zoals ze beloven. 

Ik heb getracht de simkaart zelf ook te activeren online, dit lukt niet en ik krijg een foutmelding die zegt dat ik naar het callcenter moet bellen. 

Ik hoop ergens terecht te kunnen met mijn probleem, het klinkt misschien banaal maar ik heb mijn nummer en mobiel internet broodnodig voor het uitvoeren van mijn interim job. 

MVG, 

Pablo

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
pablodossche
Aspirant verkenner

Dag Patrick, 

Vandaag contact opgenomen, probleem uitgelegd en 'oplossing' gekregen.

Deze werkte uiteraard niet, na deze halfslachtige oplossing geen enkele respons meer.

Dit duurt al 14 dagen om gewoon een simkaart en abonnement te activeren 

Screenshot_20200420-190214_Messenger.jpg

Screenshot_20200420-190223_Messenger.jpg

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@pablodossche  het klopt toch blijkbaar niet met de simkaartnummers pfffffff. 

Achterliggend gaat er toch iets heel verkeerd nu bij je simkaart. Hopelijk reageren ze morgen als je de vraag nog eens stelt of belt maar dit is niet correct. 

Nu 'gewoon' een simkaart activeren is het niet want de gegevens moeten allemaal correct overeenkomen anders krijg je dus miserie. En die is er dus al. Kan je er niet op aandringen een geheel nieuwe simkaart op te sturen met de juiste gegevens dat koppelen aan je gsm nummer en het is opgelost ? Dan dien je wel weer twee dagen te wachten maar ja dan ben je zeker dat het opgelost is. Ik zie anders ook geen andere weg meer. Ja je kan het via een dossier laten gaan en dan moet je nog langer wachten en je zit al lang zonder gsm op dit moment.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen