annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

sim permanent geblokkeerd

Topic gestart op: 20-04-20 20h21

Antwoorden: 21 antwoorden

Bisan
Ervaren verkenner

sim permanent geblokkeerd

OPGELOST

Beste,

mijn kaart is geblokkeerd permanent .. ik heb klanten service gebeld ,maar ze konden mij niet helpen om een nieuwe sim kaart te bestellen.. ik moet dat online doen .. maar aangezien ik geen account heb online kan ik niet aanvragen .. aanmaken ook niet aangezien ik geen sms kan ontvangen .. ik vind het heel absurd dat de klanten service mij geen nieuwe sim kaart versturen..

wat nu ? 

mvg

 

Labels (1)
6 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Bisan 

Je kan het webcare team eens contacteren via messenger of twitter. Leg uw situatie duidelijk uit.

En misschien kan @TomB iets meer zeggen wat de mogelijkheden zijn .... Of wie weet  @patrick2 , die kent de interne keuken ook wel wat.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Bisan  klein truckje als je @ voor mijn naam zet of iemand anders zijn naam dan krijgen we de melding dat je iets gestuurd heb naar een specifiek persoon 🙂 

Ja als je 10 keer de verkeerde pukcode gebruikt is je kaartje onbruikbaar , is tegen diefstal. Zoals ik al zei een deblokkering is technisch mogelijk maar een nieuwe simkaart opsturen is ook mogelijk. Gewoon eens via Messenger of Twitter contact zoeken , je ID kaart nummer geven en je andere persoonlijke gegevens , zodat ze zien dat jij het bent. Op die manier kan dat opgelost worden. Moesten de shops open zijn geweest was het makkelijker maar nu is het niet anders dan het op deze manier te doen.

 

BTW , welkom op de Tribe !!! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Bisan  stuur maar via Messenger of Twitter je bericht door. Geef je volledige gegevens ook mee als ook je ID kaartnummer zodat ze weten dat jij het bent. Deze gaan het op die manier kunnen oplossen. Technisch is het mogelijk hoor dat weet ik als kenner wel 🙂 

Hou ons ook op de hoogte als het is opgelost en dan kan je hier 1 of alle posten aanduiden als oplossing. Dan weten andere of nieuwe Tribers ook wat ze kunnen doen als ze zoiets voor hebben.  

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Bisan  ja op die manier kan je dat doen. Als ik iets nodig heb doe ik dat ook zo . Je moet wel even wachten op antwoord maar daar sturen ze je wel een bericht op terug.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Bisan  schreef:

@patrick2 @Cdt24801  zeer dank voor jullie adviezen.

mvg

Bisan


Graag gedaan hoor 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Bisan  dat is heel graag gedaan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

21 ANTWOORDEN 21
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Bisan 

Da's graag gedaan hé. En hopelijk ben je ermee geholpen.

EDIT; BTW, ik zie dat je net nieuw bent op Tribe. Welkom dus, en zoals gezegd, hopelijk ben je snel geholpen. Intussen kan je hier eens rondneuzen, wie weet zijn er interessante tips voor u te vinden. Je weet maar nooit. En het kost niks 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bisan
Ervaren verkenner

ik ben inderdaad nieuw hier. en heel erg bedankt voor uw advies . ik zal zeker rond kijken . en uitzoeken hoe het werkt hier .

fijne Avond verder

mvg

Leden met de meeste pluimen