Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-04-20 20h21
Antwoorden: 21 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
mijn kaart is geblokkeerd permanent .. ik heb klanten service gebeld ,maar ze konden mij niet helpen om een nieuwe sim kaart te bestellen.. ik moet dat online doen .. maar aangezien ik geen account heb online kan ik niet aanvragen .. aanmaken ook niet aangezien ik geen sms kan ontvangen .. ik vind het heel absurd dat de klanten service mij geen nieuwe sim kaart versturen..
wat nu ?
mvg
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Je kan het webcare team eens contacteren via messenger of twitter. Leg uw situatie duidelijk uit.
En misschien kan @TomB iets meer zeggen wat de mogelijkheden zijn .... Of wie weet @patrick2 , die kent de interne keuken ook wel wat.
@Bisan klein truckje als je @ voor mijn naam zet of iemand anders zijn naam dan krijgen we de melding dat je iets gestuurd heb naar een specifiek persoon 🙂
Ja als je 10 keer de verkeerde pukcode gebruikt is je kaartje onbruikbaar , is tegen diefstal. Zoals ik al zei een deblokkering is technisch mogelijk maar een nieuwe simkaart opsturen is ook mogelijk. Gewoon eens via Messenger of Twitter contact zoeken , je ID kaart nummer geven en je andere persoonlijke gegevens , zodat ze zien dat jij het bent. Op die manier kan dat opgelost worden. Moesten de shops open zijn geweest was het makkelijker maar nu is het niet anders dan het op deze manier te doen.
BTW , welkom op de Tribe !!!
@Bisan stuur maar via Messenger of Twitter je bericht door. Geef je volledige gegevens ook mee als ook je ID kaartnummer zodat ze weten dat jij het bent. Deze gaan het op die manier kunnen oplossen. Technisch is het mogelijk hoor dat weet ik als kenner wel 🙂
Hou ons ook op de hoogte als het is opgelost en dan kan je hier 1 of alle posten aanduiden als oplossing. Dan weten andere of nieuwe Tribers ook wat ze kunnen doen als ze zoiets voor hebben.
@Bisan ja op die manier kan je dat doen. Als ik iets nodig heb doe ik dat ook zo . Je moet wel even wachten op antwoord maar daar sturen ze je wel een bericht op terug.
@Bisan eigenlijk heb je dus nog 4 pogingen over maar als die de eerste keer je pukcode niet aanvaard is er toch een probleem.
Moest die je pukcode aanvaarden dan zie je staan geef pin in maar dat wil zeggen een nieuwe pincode want de oude is onbruikbaar geworden !
@patrick2 ik heb geen pogingen meer.. maar elke keer na de PUK code vroeg hij om nieuwe pin code.. dat ook steeds 10x gedaan na 10 x de ONJUISTE PUK code ..resultaat permanent geblokkeerd simkaart.
@Bisan stuur maar via Messenger of Twitter je bericht door. Geef je volledige gegevens ook mee als ook je ID kaartnummer zodat ze weten dat jij het bent. Deze gaan het op die manier kunnen oplossen. Technisch is het mogelijk hoor dat weet ik als kenner wel 🙂
Hou ons ook op de hoogte als het is opgelost en dan kan je hier 1 of alle posten aanduiden als oplossing. Dan weten andere of nieuwe Tribers ook wat ze kunnen doen als ze zoiets voor hebben.
@patrick2 Dat zal ik zeker doen .. de webcare team via orange facebook pagina contacteren neem ik aan.
mvg
@Bisan ja op die manier kan je dat doen. Als ik iets nodig heb doe ik dat ook zo . Je moet wel even wachten op antwoord maar daar sturen ze je wel een bericht op terug.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |