annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

smsjes Orange thank you uitschakelen

Topic gestart op: 22-06-23 20h42

Antwoorden: 4 antwoorden

Beeldbuisje1
Aspirant verkenner

smsjes Orange thank you uitschakelen

Geregeld krijg ik smsen van het Orange Thank you programma. Dat vind ik erg storend, zeker als er geregeld sommige berichten naar mij gestuurd worden die wel erg belangrijk zijn.

Ik wil ze dus niet hebben. In de app al alle mogelijke meldingen uitgeschakeld, STOP geantwoord op die smsjes, maar helpt niet.
Klantendienst opgebeld, die persoon vertelde me dat ik op de klantendienst op de Orange website die meldingen ergens kan uitschakelen. Account op de website aangemaakt, maar vind er niks over.

Wie kan mij er even wegwijs maken?

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Beeldbuisje1
Aspirant verkenner

Ik heb op aanraden van @Cdt24801 toen eind juni die vinkjes bekeken, stonden dus niet aan. Toch maar aan en uit gezet. En vandaag, ja hoor weer zo'n stomme sms.

Vergeet niet deel te nemen aan onze wedstrijd... blablablababla.

Het is dus NIET opgelost. Begint erg frustrerend te worden. 

Nog tips?

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Beeldbuisje1 goedemorgen,

heeft het antwoord van @Cdt24801  je geholpen?

Dan mag je dat antwoord als opgelost aanduiden.

Dank U.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Beeldbuisje1 

Ga eens naar uw klantenzone van Orange. Helemaal rechts in het menu, naar "mijn profiel" gaan.

Daarin ga je vinden wat je zoekt.

Screenshot 2023-06-22 at 21-20-12 Selfcare.png

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Beeldbuisje1
Aspirant verkenner

Scherm­afbeelding 2023-06-23 om 20.15.45 kopie.jpg

Wel, volgens mij is dat iets dat men mij een jaar terug ook al eens gezegd heeft. Operator aan de klantendienst ging het voor mij in orde maken.

Toen ik de voorbije week me een login aanmaakte op de Orange site zag ik wat jullie in bijlage ook zien. Ik dacht dus van me te vergissen en daarom de vraag nog eens hier. Blijkbaar is er dan toch iets mis, want ik blijf de smsen krijgen...

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen