Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-06-23 20h42
Antwoorden: 4 antwoorden
Geregeld krijg ik smsen van het Orange Thank you programma. Dat vind ik erg storend, zeker als er geregeld sommige berichten naar mij gestuurd worden die wel erg belangrijk zijn.
Ik wil ze dus niet hebben. In de app al alle mogelijke meldingen uitgeschakeld, STOP geantwoord op die smsjes, maar helpt niet.
Klantendienst opgebeld, die persoon vertelde me dat ik op de klantendienst op de Orange website die meldingen ergens kan uitschakelen. Account op de website aangemaakt, maar vind er niks over.
Wie kan mij er even wegwijs maken?
Ik heb op aanraden van @Cdt24801 toen eind juni die vinkjes bekeken, stonden dus niet aan. Toch maar aan en uit gezet. En vandaag, ja hoor weer zo'n stomme sms.
Vergeet niet deel te nemen aan onze wedstrijd... blablablababla.
Het is dus NIET opgelost. Begint erg frustrerend te worden.
Nog tips?
@Beeldbuisje1 goedemorgen,
heeft het antwoord van @Cdt24801 je geholpen?
Dan mag je dat antwoord als opgelost aanduiden.
Dank U.
Ga eens naar uw klantenzone van Orange. Helemaal rechts in het menu, naar "mijn profiel" gaan.
Daarin ga je vinden wat je zoekt.
Wel, volgens mij is dat iets dat men mij een jaar terug ook al eens gezegd heeft. Operator aan de klantendienst ging het voor mij in orde maken.
Toen ik de voorbije week me een login aanmaakte op de Orange site zag ik wat jullie in bijlage ook zien. Ik dacht dus van me te vergissen en daarom de vraag nog eens hier. Blijkbaar is er dan toch iets mis, want ik blijf de smsen krijgen...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |