annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

social media apps

Topic gestart op: 12-11-19 23h30

Antwoorden: 8 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

social media apps

@Totem  en @AlexandraW  ,

Kan er bij Orange ook niet een optie komen dat je kan kiezen voor 1 app naar keuze die men vaak gebruikt. Dit concept is er bij Telenet en Proximus om een app naar keuze te selecteren die veel gebruikt wordt door de klant en daar is geen data verbruik op. Denk dat dit misschien voor de meeste onder ons niet heel slecht is. We krijgen wel al meer en meer data wat goed is maar toch zou zo een concept er wel tussen passen. Bij Proximus en of Telenet heeft men ook onbeperkte data maar dan nog mag en kan men een app naar keuze kiezen. Ik heb het dan over de apps zoals , netflix , spotify , FB , whattsapp , youtube en zo kan ik door gaan. Kan dit eens bekeken worden door jullie ? En als er nog mensen hier zijn die willen aanvullen of het niet zien zitten laat het zeker weten .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
Xoffus
Ervaren verkenner

Voor spotify heb onlangs ook gevraagd om bvb een optie kunnen activeren genre de social media fun pass. 

Nu, @patrick2 , als je de fun pass activeert en enkel voor 1 app gebruikt komt dit toch een beetje op hetzelfde uit?

patrick2
Wijze
Wijze

@Xoffus  Bedoelde het meer in de abonnementen te kiezen😁

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Speedybritt
Gewaardeerd verkenner

Eigenlijk is het aanbod van Orange een gestripte (basic) versie van Telenet. Een sterke troef van Orange is de lage prijssetting ten opzichte van Telenet voor goedwerkende zij het dan iets minder snelle basisdiensten.

Bij Telenet heb je inderdaad veelgebruikte apps waar het dataverbruik niet optelt. Alleen vrees ik dat als Orange iets gelijkaardigs wil aanbieden, dat dan het abonnement zal moeten opgetrokken worden.

Bovendien vertellen installateurs mij dat Orange in Vlaanderen gebonden is aan opgelegde voorwaarden. Zo kan je in Vlaanderen twee programa's opnemen en één live bekijken; In Wallonië in het VOO gebied zijn er dat vier, dixit een installateur.

patrick2
Wijze
Wijze

@Speedybritt  dat klopt wat u aangeeft de regels voor de opnames zijn anders. Maar dat neemt niet weg dat de ze apps erbij mogen geven waarvan men er eentje kan kiezen die men wil gebruiken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen