annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

start2run orange thank you

Topic gestart op: 20-01-20 15h26

Antwoorden: 2 antwoorden

BRT
Rekruut scout

start2run orange thank you

ik heb met orange thank you gekozen voor start 2 run credits (goede voornemens je kent dat wel 😉 maar ik krijg als ik de site probeer te openen dat deze niet veilig is.

app.start2run.be/voucher Screenshot_20200120-151300_My Orange.jpgScreenshot_20200120-151308_Chrome.jpgcert.PNG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ik heb zelf even gechecked en het certificate is inderdaad vervallen, ik vermoed dat Orange zijn gebruikers liever niet aan leert om toch verder te gaan in zo'n geval, en ik vind het ook nogal onprofessioneel van de mensen van start2run dat ze niet even hun certificate vernieuwen.

als je wat verder zoekt hebben ze een nieuwe site met .net maar hier geeft mijn browsing protection een error dat deze niet trusted is...

dus de vraag: is deze site nog te betrouwen? kan orange dit eens uitzoeken?

grts

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Jeroewn
Leidende verkenner

Dergelijke certificaten zijn de verantwoordelijkheid van de beheerder van de website, niet van Orange dus. Orange biedt gewoon een samenwerking aan, zij hebben verder niks met deze zaak te maken. Ik heb verder de website even geopend en het probleem lijkt opgelost.

patrick2
Wijze
Wijze

@BRT  in dit geval zou ik het eens met de klantendienst opnemen. Deze kunnen een dossier opstellen en het doorsturen. Intern zal dit toch bekeken moeten worden.

Misschien zijn er andere tribers die het kunnen bevestigen dat het wel veilig is. Moest je niet zeker zijn gewoon bellen en na laten kijken en nergens op klikken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen