annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

10 jaar klant

Topic gestart op: 10-08-23 07h41

Antwoorden: 9 antwoorden

AU3
Ervaren verkenner

10 jaar klant

OPGELOST

Wij zijn al 10 jaar trouwe klant bij Orange. Je denkt dat dit speciaal en je zal hier voor beloond worden.

Maar wat krijgen we, enkel de keuze om gratis 3 maanden een magazine te lezen.

Beetje ontgoocheld 😔

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@AU3 

Als je bij een andere provider 10 jaar klant bent krijg je niks enkel een verhoging elk jaar van je factuur. Denk dus dat je niks te klagen mag hebben dat Orange zijn klanten beloond met een cadeau. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@AU3 

Als je bij een andere provider 10 jaar klant bent krijg je niks enkel een verhoging elk jaar van je factuur. Denk dus dat je niks te klagen mag hebben dat Orange zijn klanten beloond met een cadeau. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


AU3
Ervaren verkenner

Ook al jarenlang trouwens klant bij Telenet en eneco. Als ik tevreden ben ga ik niet weg.

 

Overal gaan de facturen naar om hoog. Orange hoort daar ook bij. Zo is het nu eenmaal.

 

Ik ben heel tevreden van Orange en blijf ook nog steeds trouw aan hen. Je kan voor elke euro verspringen van provider maar dat doe ik niet.

0 pluimen
AU3
Ervaren verkenner

Ook al jarenlang trouwens klant bij Telenet en eneco. Als ik tevreden ben ga ik niet weg.

Overal gaan de facturen naar om hoog. Orange hoort daar ook bij. Zo is het nu eenmaal.

Ik ben heel tevreden van Orange en blijf ook nog steeds trouw aan hen. Je kan voor elke euro verspringen van provider maar dat doe ik niet.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@AU3  een goedemorgen,

erg dat je ontgoogeld bent, maar ik denk dat

er zaken zijn waar je wekelijks veel meer geld uit geeft

en nooit merci hoeft te zeggen.

3 maanden een magazine zou ik al blij mee zijn, je kan toch kiezen welke.

Succes ermee.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
AU3
Ervaren verkenner

Ik wil niet ondankbaar overkomen.

Maar dit moest even van men hart.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen