annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

10 jaar klant

Topic gestart op: 10-08-23 07h41

Antwoorden: 9 antwoorden

AU3
Ervaren verkenner

10 jaar klant

OPGELOST

Wij zijn al 10 jaar trouwe klant bij Orange. Je denkt dat dit speciaal en je zal hier voor beloond worden.

Maar wat krijgen we, enkel de keuze om gratis 3 maanden een magazine te lezen.

Beetje ontgoocheld 😔

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@AU3 

Als je bij een andere provider 10 jaar klant bent krijg je niks enkel een verhoging elk jaar van je factuur. Denk dus dat je niks te klagen mag hebben dat Orange zijn klanten beloond met een cadeau. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Frauke83
Veteraan verkenner

Hey,

Persoonlijk ben ik altijd heel blij als er tussen de te kiezen cadeautjes een gratis abonnement op een tijdschrift bij staat. Jammer dat dat voor jou dan niet zo is…

bigMODDER
Leidende verkenner

@AU3 

Wees blij dat je bij Orange nog iets krijgt , bij de anderen is het vooral prijs omhoog en niets extra erbij ..

Orange heeft toen ze de prijs hebben omhoog gedaan ( voor hun mobiele abonnementen) ook veel meer data gegeven en dat is echt wel goed naar mijn mening .

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ben ontgoocheld zo een post te lezen.

Krijg je ook cadeaux van de electriciteit, het water, en zo ?

AU3
Ervaren verkenner

Ik ben ook al jaren trouwe klant van Telenet en daar heb ik mooie korting gekregen. Ook van mijn energiemaatschappij heb ik bloemen toegestuurd gekregen. Het draait mij niet om de cadeaus. Maar hoeveel mensen blijven nog trouw aan hun provider of energiemaatschappij,... weinig. Vele springen van de ene naar de andere.

En dan is het wel eens leuk om in de bloemetjes gezet te worden. Hun dankbaarheid voor het jarenlange vertouwen.

Want ik ben nog steeds heel tevreden van Orange en ga niet weg.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen