annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

5 jaar trouwe klant : Zijn er cadeaus voor ons?

Topic gestart op: 19-11-19 13h48

Antwoorden: 3 antwoorden

Wolftje2
Gewaardeerd verkenner

5 jaar trouwe klant : Zijn er cadeaus voor ons?

Al 5 jaar klant bij Orange en waarom is het niet zo dat je bvb voor fb of andere app geen gratis verbruik hebt zoals bij andere providers .... 

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Al 5 jaar klant bij Orange en waarom is het niet zo dat je bvb voor fb of andere app geen gratis verbruik hebt zoals bij andere providers .... 

Ugh @Wolftje2,

Orange viert zijn trouwe klanten met de getrouwheidsprogramma Orange Thank You. Hiermee krijg je promo's, gratis GB, gratis bioscoopticketten, enz.

Gratis GB voor bepaalde apps bestaat wel voor onze prepaidklanten, maar het staat niet in de plannen voor onze postpaidklanten.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Wolftje2  deze vraag heb ik reeds gesteld aan de moderatoren. Heb hier nog geen antwoord op gekregen. Lees eens de betreffende post hier over .

https://community.orange.be/t5/Opties-en-diensten/social-media-apps/m-p/26700#M959

laat rustig een post achter en wie weet kunnen de moderatoren het oppikken en naar de juiste diensten door zetten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Wolftje2 

Als ik mij goed herinner was dat vroeger wel het geval ... maar is dat om een of andere obscure reden verdwenen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen