annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aantal badges

Topic gestart op: 13-12-19 12h39

Antwoorden: 6 antwoorden

Lucas_E
Aspirant verkenner

Aantal badges

Wat is max aantal badges da je kan krijgen?

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Lucas_E  dat is ook  niet iets wat wij weten. Dit is enkel wat ze bij  Orange zelf weten maar waar we geen antwoordt op vinden en of krijgen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Lucas_E 

Dat staat niet echt vast.

Wanneer je mijn originele  post over de badges leest zie je dat er vast te behalen badges (bvb 10 posts maken) maar er zijn er ook die aan iets toevallig of onverwacht verbonden zijn, Voorbeeld: @patrick2 heeft een badge "Halloween" omdat hij die dag online was. Al wie die dag op Tribe was heeft die badge gekregen. En zulke badges, ja dat weet niemand op voorhand.

Er is ook een badge die niemand nog kan verdienen, dat is de "pionier" badge. Enkel voor wie van van het eerste uur bij was. Ik was een maand te laat ....

De andere, reguliere badges die er te verdienen zijn, daar is geen lijst van maar je kan ze wel vinden op het profiel van bvb @patrick2  of dat mij mijzelf. Al de reguliere badges die tot hiertoe gekend zijn hebben wij (en nog meer Tribers, dat spreekt voor zich) reeds bijeen gesprokkeld. klik erop en je ziet wat je moet doen om ze te verdienen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Lucas_E 

Mijn post hierboven heeft natuurlijk betrekking op de Tribe badges.

Wanneer uw vraag over de Orange badges ging, dan staat het antwoord op de Orange website en in de app op uw foon. In de app zie je de badges die je nog niet behaald hebt staan met een hangslot erop.

Bij deze nogmaals de vraag aan Orange om één van die twee systemen van naam te veranderen. Nu heten beide systemen "badge" maar dat leidt dikwijls tot verwarring. Vervelend, omdat het twee substantieel verschillende dingen zijn. Geef één van beide een andere naam aub. Bij deze een dringende oproep aan @Totem 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Lucas_E 

Mijn post hierboven heeft natuurlijk betrekking op de Tribe badges.

Wanneer uw vraag over de Orange badges ging, dan staat het antwoord op de Orange website en in de app op uw foon. In de app zie je de badges die je nog niet behaald hebt staan met een hangslot erop.

Bij deze nogmaals de vraag aan Orange om één van die twee systemen van naam te veranderen. Nu heten beide systemen "badge" maar dat leidt dikwijls tot verwarring. Vervelend, omdat het twee substantieel verschillende dingen zijn. Geef één van beide een andere naam aub. Bij deze een dringende oproep aan @Totem 

Ugh @Lucas_E,

Zoals de andere tribers het zeggen, is er geen beperkte aantal badges 🙂

@Cdt24801,

Totem zal de vraag voor je stellen, maar er is weinig kans dat de hele structuur van een of beide websites wordt veranderd.

Wat wel mogelijk is, is dat we tussen ons, de Tribers, duidelijk het verschil vermelden. Aan de ene kant heb de Orange Thank You badges (of OTY badges) en aan de andere kant heb je de Tribe-badges.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen